Herkenbaar

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Plaats reactie
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Herkenbaar

Bericht door willempower »

Als Jezus vandaag de dag nog op aarde zou zijn, dan zou hij niet op een ezel rondrijden. Denk daar maar eens over na. Hij zou in een vliegtuig de wereld rondvliegen om het evangelie te verspreiden."

De Amerikaanse televisiepredikant Jesse Duplantis heeft een opmerkelijke oproep gedaan aan zijn volgelingen. Hij zegt 54 miljoen dollar nodig te hebben voor een nieuwe privéjet. "God zegt dat ik hem nodig heb."

Duplantis uit Louisiana is een bekend figuur in de Verenigde Staten met volgers over de hele wereld. Om die te bereiken heeft hij al drie privévliegtuigen, maar dat vindt hij niet genoeg. De prediker zegt dat de Heer hem zelfs het type vliegtuig heeft ingefluisterd. "Hij zei dat ik een Falcon 7X nodig heb. En ik zei: 'oké!'"

Met dat type privéjet zou hij naar de andere kant van de wereld kunnen vliegen, zonder onderweg te hoeven bijtanken. In zijn wekelijkse internetshow laat hij foto's zien van zijn andere vliegtuigen:
Zo gaat het ook in deze sekte de leden betalen wel hun verplichte contributie van 10% , dus minimaal 100 euro per maand .
Klene in een fiat 500 ?
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: Herkenbaar

Bericht door Levi »

@WP
De standaard voor de NAK kerkleiders is business class vliegen en een Audi.
Salaris rond de €180.000.
Niet slecht voor een sekte.
Groet,
Levi
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Herkenbaar

Bericht door willempower »

@ Levi
Moeten ze ook 10 % offeren of zijn ze vrijgesteld . Ik vind het behelpen voor vastgoedhandelaars met zo een grote verantwoordelijkheid .
Krijgen ze overuren op zondag nog extra betaald ?
Ik weet wel dat ze ook de beschikking hebben op een vakantie verblijf oo Aruba , is dat ook een standaard ?
Er was er ook eens iemand die nog bij moest klussen met oude auto’s omdat het niet genoeg was en ook nog wat deed met vakantie huisjes in Oostenrijk. Liep niet helemaal goed af .
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: Herkenbaar

Bericht door Levi »

WP,
Ouwe koeien uit de sloot halen en persoonlijk op de man spelen? Foei :D
Een publiek geheim is als JLS vliegt, hij dat met een gecharterde privé jet doet.
De onderdanen rijden voor een duppie per km.
Verschil moet er zijn.
Groet,
Levi
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”