RvK NL roept lidkerken op seksueel misbruik te thematiseren

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 658
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

RvK NL roept lidkerken op seksueel misbruik te thematiseren

Bericht door zefyr »

@allen,

De Raad van Kerken in Nederland roept de lidkerken op, waaronder de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland, seksueel misbruik in pastorale relaties te thematiseren tijdens de kerkdienst op zondag 10 maart aanstaande.

https://www.raadvankerken.nl/?b=5305

Het is de vraag of de NAK NL aan deze oproep gehoor zal geven... Deze oproep kan namelijk de doos van Pandora openen. Het is genoegzaam bekend, dat nieuw-apostolische ambtsdragers in het verleden misstappen hebben begaan als het gaat over seksueel misbruik in pastorale relaties. Het bezwangeren van een zuster, in het kader van huisbezoeken, behoorde soms ook tot de 'pastorale zorg'. Betreurenswaardige incident?
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: RvK NL roept lidkerken op seksueel misbruik te thematiseren

Bericht door willempower »

@zefyr

Je legt het netjes uit , en keurige woorden , de priesters leggen het anders uit .
Ze zeggen de ene doneert zijn nier en hun doneren zaad .Beide met de beste bedoelingen .
Ik kende een kind geboren uit het zaad van en priester omdat de man van het echtpaar geen goed sperma had, en dan leg je dat in Gods handen en je n... er lekker op los .
In mijn beleving ben je dan een viespeuk , in zijn woorden was het een goede daad met goed zaad .
Ik heb er hier al eens over geschreven .
Diep triest en ontkennen het later zelfs al komt uit het DNA onderzoek dat het klopt .
Hij had gebeden en Gods antwoord was ik ben het niet geweest , kans is echt 1 op de miljoen , maar hij was het niet ...
Leugens en leugens, en dat was een voorganger die het voorbeeld moest zijn ????
Zo liepen er veel rond en waarschijnlijk nog vele .
Samen in bed onder het mom in de navolging staan .
Dit word afgedekt zelfs door de apostel in Nederland die op de hoogte was .

Doofpot en doofpot .
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”