Apostolische ''Heiligdommen"

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Plaats reactie
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door Certina »

@All.
De overloper John Clarence Berendsen een ex lid van HAG nu lid van de NAK heeft een Facebook pagina met als naam ''Apostolische Heiligdommen''.
Als je deze ex-Slokker en de maker van deze pagina tegen spreekt of een reactie plaatst wat niet in zijn straatje past wordt je meteen geblokt en je bericht verwijderd.
Deze fantast is helemaal in de bomen met zijn berichten met foto's omtrent het apostolisch gebeuren en noemt die pagina dan ook ''Apostolische Heiligdommen''!
Hoe labiel kan je zijn om een sekte als heilig te verklaren?
Nu heeft hij berichten met foto's geplaatst van de Katholisch-Apostolische Kirche.
Terwijl deze kerk juist de NAK als sekte betiteld; Die Katholisch-Apostolische Kirche möchte allerdings mit der von ihr als Sekte gesehenen Neuapostolischen Kirche nicht in Verbindung gebracht werden.
Zie verder deze link;http://www.bibel-glaube.de/handbuch_ori ... irche.html
In het verleden heeft deze fantast zijn Facebook pagina ook al eens verwijderd maar de echte reden heeft hij nooit bekend gemaakt.
De meeste volgers van hem zijn trouwe nakkers en hag'ers.
Mvg,Certina.
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door willempower »

Certina
Typisch een nakker al , ik stelde een vraag , en weg dus niet eens zo kritisch ..
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 658
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door zefyr »

@Certine & willempower,

Jullie opinie over de gedragslijn van John Berendsen met betrekking tot het facebookaccount Apostolische Heiligdommen is reeds eerder aangekaart. Er is dus sprake van een (eindeloze?) herhaling van zetten. Jullie lijden toch niet aan amnesie of...?

John Berendsen bedient een zeer specifiek 'marktaandeel', namelijk geïnteresseerden informeren over kerkgebouwen respectievelijk plaatsen van samenkomst van apostolischen. Dit is een duidelijk afgebakend onderwerp. Het is z'n goed recht jullie gebazel niet te accepteren. Op dit forum kan een ieder bijna onbeperkt z'n (gefundeerde) opinie over o.a. de NAK ventileren. Dit doe ik naar hartelust :lol:

Ik vind het ronduit abject en infaam, dat jullie John Berendsen ervan betichten een 'overloper' te zijn. Karaktermoord. Hij heeft gegronde redenen gehad het Apostolisch Genootschap te verlaten. Het is natuurlijk uniek dat hij vervolgens is toegetreden tot de NAK NL, maar hij is dan ook een bijzonder kind van de Allerhoogste. Z'n toetreding tot de NAK NL ligt in het ondoorgrondelijke raadsbesluit G'ds opgesloten :roll: Dat blijft een mysterie, alhoewel er antropologische redenen zijn aan te voeren.
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door Certina »

Tja, zo gaat dat de ene nakker houd de ander een hand boven zijn hoofd :D
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 658
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door zefyr »

@Certina,

Je bent onjuist geïnformeerd en bijgevolg ben je voorbarig in je conclusie. Sinds decennia ben ik geen lidmaat meer van de NAK NL. Niettemin respecteer ik volledig en zonder enige reserve de keus van John Berendsen om lid te zijn van de NAK NL.
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door willempower »

@ all
Het is een echte Nakker , ook hij heeft snel geleerd ik beantwoord geen vragen en verwijder je van die site .
Onbeleefd en ongegrond kinderlijk gedrag .
Als die netjes was geweest , maar ja dat kennen nakkers niet , had erbij gezet geen vragen stellen .
Nakkers vinden toch dat ze een voorbeeld zijn voor de mens .
Hij niet dus .
Ken dat precies zijn gedrag , om niet te antwoorden en zo te doen .
Mijn pleeg zoon zou geconfirmeerd worden en vroeg aan de voorganger , door de vader en moeder apostolisch , op straat gezet , eert uw vader en moeder , leg dat eens uit .
De voorganger zette het op een lopen ,en nooit antwoord gehad , en dezelfde vraag aan de directie gesteld nooit antwoord ,de CEO of zo hen het noemen apostel .
Dus John nu uit het zelfde gesneden de l.....
Gelukkig is mijn pleegzoon nooit meer in de kerk geweest , heb hem kunnen redden uit hun klauwen .
En nogmaals mijn vraag was geen gebazel . Dit soort dingen maakt mij boos .
Maar John komt in de hemel en ik gelukkig niet ,maar zou ze daar niet tegen willen komen ook .
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door Certina »

@Willem,
Juist,en een overgelopen slokker naar de nak dat zijn juist de fanatiekste nakkers.
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door Certina »

@ Willem,
Berendsen geeft zichzelf de meeste duimpjes op zijn FB pagina dat is weer zo'n typische nak eigenschap,''de slager keurt zijn eigen vlees''!
mvg,Certina.
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Apostolische ''Heiligdommen"

Bericht door willempower »

@ certina
Hij moest ook even kijken hoe ze gebouwen achterlaten .

viewtopic.php?f=13&t=235&p=3515&hilit=Winschoten#p3515

Gevlucht lijkt het wel als dieven in de nacht .
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”