"Der Fall Rohn"

Informatie over weggemoffelde aanwijzingen van ernstig wanbeleid
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door Levi »

@Tjerk
Onmiddellijk komt het Rohn als onwaarschijnlijk voor dat dit bericht door Storck persoonlijk zou zijn geschreven, al was het alleen maar omdat de tekst niet in het Duits was opgesteld. Wat Rohn het meest bevreemdt is echter, dat Storck nu opeens stelt dat de faillissementsaanvraag intact blijft, terwijl zowel hijzelf als Michael Koch volgens afspraak heeft gehandeld. Vergeefs probeerde Rohn telefonisch contact te krijgen met Storck, ook vergeefs via diens woordvoerder, Frank Schuldt. Hij besluit op het e-mailadres van Storck te klikken, zoals vermeld in de CC in het hierboven geciteerde bericht van Ruud Vis. Dit leidde tot de onderstaande reactie van Rohn aan Storck:
Van een dergelijk gesprek maken de advocaten een schriftelijke convenant en bevestigen over en weer de gemaakte afspraken.
Het relaas van Rohn wordt afgeserveerd en pertinent ontkend door de wederpartij.

Wie moeten we nu geloven aangezien er geen verslag is door beide partijen bevestigd?!

Groet,
Levi
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door TjerkB »

Levi schreef:(...)
Wie moeten we nu geloven aangezien er geen verslag is door beide partijen bevestigd?!

(...)
@Levi

Hoe het ook zij: in deze kerk geldt het principe "Aufschauen , Aufschauen , Aufschauen - zum Segensträger hin". Wie dat niet voluit eerbiedigt, wordt vroeg of laat meedogenloos vertrapt. Menig slachtoffer zal hierover een boekje open kunnen doen. Alle middelen zijn blijkbaar geoorloofd. Dat zien wij nu ook bij de fam. Rohn.

Groet,
TjerkB :shock:
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door Levi »

@Tjerk,
Wat ik nu zo jammer vind is dat je de symptomen blijft benoemen van de NAK.
Dan haken volgers af...
Daar is juist NU geen behoefte aan.
Het gaat om keiharde bewijzen dat de een liegt en de ander niet!
Nogmaals dus:
Tijdens de opmerkelijke bijeenkomst op de CA, onder aanwezigheid van de advocaten,
zijn er -volgens Rohn- keiharde afspraken gemaakt.
Alleen in zijn nadeel en niet in zijn voordeel zo blijkt achteraf.
Slechts een eenzijdige email van Rohn, gericht aan Storck dat als bericht ook zoekgeraakt blijkt te zijn, wordt hier gedeeld.

Of ook weer niet zoek geraakt, want de email is weer beantwoord door een ander.
En de inhoud van de email van Rohn wordt glashard ontkend?
De afzender schrijft in het Nederlands, dus is er twijfel of die afkomstig is van de DAP.
Rohn schrijft in het Nederlands aan de DAP er is er twijfel of die mail van Rohn afkomstig is.

Kortom, een buitengewoon hoog soap gehalte voor de kritische lezer.

Om jou te citeren; "wie het weet mag het zeggen"...

Groet,
Levi
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door Certina »

@Levi,
Aan het einde van het bericht van GK schrijft Koch toch duidelijk dat Storck het er om ging om Rohn failliet te verklaren en niet om het geld zie wat Koch schrijft;
''Um 10 Uhr findet heute eine Verhandlung über den Privatinsolvenzantrag am Gericht in Zuthpen statt.
Erstaunlich ist, dass es Storck offenbar um jeden Preis mehr um die Insolvenz geht als um das Geld, das Rohn
der Kirche schuldet. Denn im Fall einer Privatinsolvenz wird er deutlich weniger erhalten, als die inzwischen
fälligen 500.000 Euro.''

Dus het gaat Storck om het spel en niet om de knikkers.Als ik Rohn was ging ik niet in Hoger Beroep.
Groet,Certina.
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door TjerkB »

Levi schreef:(...)
Wat ik nu zo jammer vind is dat je de symptomen blijft benoemen van de NAK

(...)
@Levi

In dit geval beschik ik niet over meer informatie dan wat Glaubenskultur-Magazine over de onderhavige recente gebeurtenissen heeft gepubliceerd en wat ik later desgevraagd heb vernomen van broeder Rohn. Ook voor mij is deze "score" onbevredigend. Doorgaans woon ik de rechtszittingen wel bij, maar nu was dat niet mogelijk. Desondanks wilde ik via het Forum mijn verbazing uitspreken. Immers, het is nogal wat als iemand failliet wordt verklaard op last van "Godsgezanten".

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door Levi »

@Certina,

Wat Koch schrijft is een aanname. Daar kan ik niets mee.

Ook Koch toont geen sluitend bewijs van de zgn minnelijke schikking waardoor een
faillissementsaanvraag kan worden ingetrokken.

Als Rohn beroep aantekent, zal hij eenduidig en overtuigend aan moeten tonen dat
er een minnelijke schikking was getroffen.
Echter, ook mbt de failissementsaanvraag, kon hij dat niet.
Dan constateer ik -kort door de bocht- die schikking was er dus niet!

Wat nu?
Een curator ligt alle stukken en wil inzage in het privé vermogen.
Of dat nu positief of negatief is, maakt niet uit.

Ook de financiële konsekwenties zijn eenduidig.
Zolang Rohn niet alle schuld heeft betaald, heeft hij levenslang.

De enige hoop is het hoger beroep.
Maar als de curator daar geen heil in ziet, kan hij die procedure stop zetten.

Groet,
Levi
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door Levi »

@Tjerk
In dit geval beschik ik niet over meer informatie dan wat Glaubenskultur-Magazine over de onderhavige recente gebeurtenissen heeft gepubliceerd en wat ik later desgevraagd heb vernomen van broeder Rohn. Ook voor mij is deze "score" onbevredigend. Doorgaans woon ik de rechtszittingen wel bij, maar nu was dat niet mogelijk. Desondanks wilde ik via het Forum mijn verbazing uitspreken. Immers, het is nogal wat als iemand failliet wordt verklaard op last van "Godsgezanten".
Ik vraag me met jou af wat de missie nou eigenlijk inhield op de CA.
Er zit heel veel ruis tussen wat de een en de ander verklaart.

Wat mij ook opvalt is dat de NAK adresseert aan 'de heer' Rohn...
Het heeft meer weg van een dolksteek à la Brutus...

Groet,
Levi
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door TjerkB »

@Levi

In de kerk die ik verliet vanwege de ongelofelijke hypocrisie die ik er aantrof bij de "ambtelijke top" worden vermeende dwarsliggers genegeerd en op slinkse wijze weggepest. Dit zal er ook wel de reden van zijn dat ogenschijnlijk niemand op de kerkvloer dwars gaat liggen als het bestuur ten opzichte van een terug te vorderen bedrag er een veelvoud voor overheeft om een schuldenaar op de knieën te dwingen; nog los van de daarmee samenhangende reputatieschade voor de organisatie.

Zie ook mijn bericht van "Za 28 Feb 2015, 18:34".

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door TjerkB »

@all

Ter info...
Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: "Der Fall Rohn"

Bericht door willempower »

@all

10 duizend leden nog .
Kosten wat ze nu kwijt zijn aan de laatste grap met Rohn , inclusief adocaatkosten 1 miljoen .

Per lid dus honderd euro bijstorten .
Graag per direct .
Maar Klene heft zijn gelijk .
Lastpost Rohn weggewerkt en kapot .
Begrijp ik niet wat ik niet begrijp .
Plaats reactie

Terug naar “Het dossier Rohn versus NAK”