Proficiat

Berichten over het functioneren van dit Forum
Plaats reactie
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Proficiat

Bericht door Certina »

Beste TjerkB, van harte proficiat met je nieuwe apostolisch forum en veel succes.
Wij hopen op een goede samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Redactieteam van NAKI-NEWS-TICKER.
http://nakinews.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Proficiat

Bericht door TjerkB »

BakEenEi schreef:
Certina schreef:(...)
Dat is een goede start met veel goede bedoelingen maar of dat vruchten afwerpt richting de nieuw apostolische kerk international betwijfel ik en zal er op betreffende laats genoemde thema nog wel eens op terug komen op het nieuwe forum.

(...)


Bericht van Certina in deze thread op "Wo 11 Dec 2013, 13:21"
@Certina

Voor bestuurders bij de internationale Nieuw-Apostolische Kerk geldt: "Wij zijn al bekeerd en aan de deur wordt niet gekocht". Dus: "Ik ben rijk en ik heb mij verrijkt en heb aan niets gebrek" (naar Openbaring 3: 17).

Men heeft aan mij geen boodschap en ik niet meer aan hen.

Groet,
BakEenEi


Bron: Mijn bericht op het forum van Bauke Moesker op "Wo 11 Dec 2013, 14:11" in de thread "Vernieuwing index-pagina?"
@Certina

Overigens; of de aangesloten leden bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland zich van de verstrekkendheid ervan nog rekenschap willen geven, of niet; al in 2011 noemde ik...
BakEenEi schreef:(...)
Op bestuurlijk niveau is er bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland sprake van een extreem "gebrek aan governance"; er is wat mij betreft tevens sprake van onkunde, van machtsmisbruik en van pure onwil bij districtsvoorgangers!!! Gemeentevoorgangers die dit allemaal laten gebeuren, moeten zich maar niet verbazen over in toenemende mate "collateral dammage". Het huidige incompetente kerkbestuur negeert alle rode verkeerslichten die zij op haar weg ontmoet.

(...)


Uit: Bericht op het forum van Bauke Moesker op "Vr 21 Jan 2011, 17:39" in de thread "overspannen eindtijdverwachting in de NAK herleeft"
Blijkbaar kiest de zwijgende meerderheid bij deze Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) collectief impliciet voor een ernstige maatschappelijk misstand, waarbij de kerkleiders in hun eigen vet mogen smoren.

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Plaats reactie

Terug naar “Dienstmededelingen”