Website en forum van Bauke Moesker uit de lucht!?

Issues buiten de context van dit Forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Website en forum van Bauke Moesker uit de lucht!?

Bericht door TjerkB »

willempower schreef:(...)
Ik zag net dat de site uit Groningen weg is , helaas .Toeval ??
De beheerder van deze site schreef er ook wel eens wat op .

(...)


Uit: Bericht door "willempower" op "vr 24 jan 2014, 00:09" in de thread "Rechtzaak Armin Brinkmann tegen Canities News"
@all

Ook ik sta voor een raadsel...

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Website en forum van Bauke Moesker uit de lucht!?

Bericht door TjerkB »

@all

In Groningen en omstreken steekt het plaatselijke verzet de kop weer op! Zie http://apostolischekritiek.nl/phpBB3.

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Website en forum van Bauke Moesker uit de lucht!?

Bericht door TjerkB »

willempower schreef:(...)
Ik zag net dat de site uit Groningen weg is , helaas .Toeval ??
De beheerder van deze site schreef er ook wel eens wat op .

(...)


Uit: Bericht van willempower op "vr 24 jan 2014, 00:09" in de thread "Rechtzaak Armin Brinkmann tegen Canities News"
@all

Of het beschermwaardige culturele erfgoed dat wij het best kennen als "ain pronkjewail in golden raand" zich wel tevens uitstrekt tot de digitale verworvenheden, welke in het verlengde daarvan tot bloei kwamen, is voor sommigen een vraag terwijl het voor anderen allang een weet is. Om kort te gaan: het heeft erom gespand of de site van Bauke, die inderdaad opnieuw het doelwit werd van elementen in onze samenleving die in hun cyberworld het verschil niet kennen tussen mijn en dijn, in haar bestaansrecht wel de benodigde duurzame waarborgen mocht vinden. Maar voor de wederopstanding is nu de kogel door de kerk.

[wordt vervolgd]


Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Chi
Berichten: 65
Lid geworden op: za 11 jun 2016, 16:40

Apostolische Kritiek uit de lucht

Bericht door Chi »

@ TjerkB Voor de goede orde, een behoorlijk aantal jaren geleden alweer is het forum van ApostolischeKritiek uit de lucht gegaan. Als ik het goed begrepen heb werd deze opgericht en gerund door Bauke Moesker. Direct opvolgend, in mijn beleving althans, was daar ineens het forum van SamenApostolisch. Zoals bekend, Heeft BM advocaten van de NAK op zijn dak gehad. Maar waarom is BM gestopt? Waren er rechtsgronden aanwezig waardoor BM aan het korste eind zou trekken? En is er min of meer sprake van het stokje overnemen of een samenwerking voor zover je daar van kan spreken?
Met vriendelijke groet
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Apostolische Kritiek uit de lucht

Bericht door TjerkB »

Chi schreef:(...)
Maar waarom is BM gestopt?

(...)


Uit: Bericht op "Do 30 Jun 2016, 23:19"
@Chi

Voor zover ik weet, begon ook het "webbeheer" bij Bauke te veel van diens aandacht te vergen.

Van mijn kant lichtte ik een en ander toe in de thread "Welkom". Zie de berichten op "Wo 11 Dec 2013, 13:20" en "Wo 18 Dec 2013, 14:15".

Zie verder op het voormalige Forum van Bauke de thread "Fase 2: samen apostolisch!"

Wat mijzelf nog betreft; het is allemaal heel anders gelopen dan ik had gehoopt, al vreesde ik op "Wo 22 Sep 2010, 16:50" al meteen het ergste, namelijk: wanbeleid. Sindsdien heb ik in relatie tot de bij de Nieuw-Apostolische Kerk aangesloten (doch kennelijk "met het verstand op nul en de blik op oneindig" willoos navolgende c.q. willens en wetens dominerende) leden vaak gedacht aan het onderstaande...
  • [1] Galaten, u hebt uw verstand verloren! Wie heeft u in zijn ban gekregen? Ik heb u Jezus Christus toch openlijk en duidelijk als de gekruisigde bekendgemaakt? [2] Ik wil maar één ding van u weten: hebt u de Geest ontvangen door de wet na te leven of door te luisteren en te geloven? [3] Bent u werkelijk zo dwaas weer op uw eigen kracht te vertrouwen, en niet langer op de Geest? [4] Is alles wat u hebt meegemaakt dan voor niets geweest? Dat kan toch niet!

    Uit: Galaten 3 (NBV)
Zie in dat verband ook mijn bericht op "Wo 27 Jan 2016, 14:28" in de thread "Beschermheer Herr Dr. Wilhelm Leber houdt de boot af".

Groet,
TjerkB :shock:
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Website en forum van Bauke Moesker uit de lucht!?

Bericht door willempower »

@chi

Bauke zijn gezondheid liet ook wat te wensen over , maar heeft zich echt ingezet om dingen boven tafel te toveren .
Daarvoor wel mijn dank ,
Je weet dat als je kritiek uit dat je dan het hele kliekje die in de navolging staat achter je aan krijgt weet ik uit ervaring .
Ene B den H uit Emmen schroomde er niet voor andere aan te zetten tot hele nare dingen .
En een navolger die wel promotie wil maken voert het wel uit , hij wast zijn handen in onschuld .
Plaats reactie

Terug naar “Wat er verder te beleven valt”