Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Gebruikersavatar
ZwartSchaap
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 21 okt 2015, 13:23

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door ZwartSchaap »

@ All,

@ levi,

Klopt, Meelezen op de NAK kritische Website,s doen de heren bestuursleden sinds jaren.
Op de niet meer bestaande website Apostolische kritiek was Peter Klene een dagelijkse bezoeker.
In mijn vorige bijdrage heb ik verzuimd te vermelden dat in deze kwestie Nieuwegein ook geld
"Hoogmoed komt voor de val "

Groet ZwartSchaap
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door willempower »

@ all
Ze wissen nu de levens van kinderen die zullen sterven aan asbest .
Maar ze leggen het vast uit als ze zijn nu eerder bij de Heer .
In mijn ogen criminelen , maar dat wist ik al jaren .

En als ze als Peter Klene alles leest hier dan hadden ze bij de notaris de stukken ook beter moeten lezen , dan wisten ze van het asbest .

Terwijl ik dit schrijf moest ik er niet aan denken wat ik zou doen nu als ik die tegen kwam , levens verwoesten daar zijn ze goed in , diepe schande maar ja schaamte hebben ze niet , Ronald Rohn krijgt tocht de schuld .
Zijn ze weer vrijgepleit .
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door Certina »

Satire;
Bij de openingsdienst van het nieuwe nak gebouw "De Bron'' speelde een blokfluit orkest het volgende lied;
Einde Satire.
;)
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door TjerkB »

[Bijgewerkt: 21-04-2016, 00:30 uur]


@all

Ter info...
De inhoud spreekt voor zich, lijkt mij, maar laat ik dit eraan toevoegen: het eigenzinnige kerkbestuur sloeg eerst al de vereiste sloopmelding over en liet daarna vorige week de sanering beginnen voordat jl. vrijdagmiddag daartoe bij de gemeente Nieuwegein het juiste plan was ingediend. Tekenend voor dit kerkbestuur... Men waant zich boven de Wet verheven. Zie tevens het artikel dat vandaag over deze nieuwe blunder verscheen in de digitale editie van het Algemeen Dagblad: http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... kerk.dhtml

Groet,
TjerkB :shock:


P.S.

Nu begrijp ik ook waarom gistermiddag de beide containers van het vorige saneringsbedrijf opeens bleken te zijn weggehaald...
Afbeelding
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door Levi »

@Tjerk,

De incompetentie ten top!
Wat een paniek op de CA...

De hekken symboliseren de toegangkelijkheid van het bestuur..

Groet,
Levi
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door TjerkB »

@all

Volgens mij komt het nú goed - met vandaag al in het ochtendgloren betrokken vakmensen erbij...
  • Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door TjerkB »

@all

In aansluiting aan mijn bericht van gisteravond:
  • Afbeelding

    Bron: Algemeen Dagblad/Utrechts Nieuwsblad
Dat nu ook de gemeente Nieuwegein het kerkbestuur op het hart heeft gedrukt "bezoekers en vrijwilligers goed te informeren"; zoiets moet toch eigenlijk helemaal niet nodig zijn bij een zichzelf respecterend en uitsluitend uit "hoge christelijke geestelijken" bestaand bestuur van een... Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)!

Groet,
TjerkB


P.S. Voor aanvullende informatie - zie tevens Glaubenskultur-Magazine:
Afbeelding

Bron: Schermkopie d.d. heden van de homepage bij Glaubenskultur-Magazine
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Levi
Berichten: 499
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 07:05

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door Levi »

@Tjerk,

Is het boud te stellen dat alle besparingen teniet gedaan zijn door de niet ingecalculeerde kosten van asbest verwijdering?
En naar verwachting zal er nog een boete in de bus vallen wegens een gepleegd economisch- en mileudelict!
Maar op de CA houden ze nu de mond stijf dicht.

Groet,
Levi
Laatst gewijzigd door Levi op do 21 apr 2016, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 657
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

Opziener Ruud Vis: GEEN COMMENTAAR!

Bericht door zefyr »

In het kader van de voleindingsarbeid en 'Aufklärungsarbeit' heb ik vanmiddag opziener Ruud Vis opgebeld. Ik heb me met naam en toenaam voorgesteld en heb hem de vraag gesteld of de berichtgeving in het Algemeen Dagblad met betrekking tot het nieuw-apostolische kerkgebouw De Bron te Nieuwegein juist en volledig is en op waarheid berust. Z'n reactie was: 'GEEN COMMENTAAR!'. Terstond werd de verbinding door hem verbroken. :o

Volgens z'n lezing had hij het jongste bericht over de perikelen en commotie in relatie tot het nieuw-apostolische kerkgebouw te Nieuwegein in het Algemeen Dagblad van heden niet gelezen...
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Opheffingsuitverkoop - alles moet weg!

Bericht door willempower »

@tjerk
Ze zijn zo stil maar waren ze altijd wel .
Maar geen enkel excuus nog openbaar dat ze spijt hebben , straks dit lint weg en er bij zetten :
pas op hier komen de criminelen zondag kerken .
Maar ja zondag alles weer vergeven en ze sjoemelen door .
Het algemeen dagblad leest die niet contracten bij de notaris leest die niet , en hier wel , wat een ventje .
Gesloten

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”