sportief (ex-)gemeentelid Stefan van der Pal van de NAK Leeuwarden legt zwemmend de Friese Elfstedentocht af

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 661
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

sportief (ex-)gemeentelid Stefan van der Pal van de NAK Leeuwarden legt zwemmend de Friese Elfstedentocht af

Bericht door zefyr »

@allen,

https://lc.nl/friesland/leeuwarden/Stef ... 20623.html

De vader van Stefan van der Pal, J. van der Pal, was herder-voorganger van de Nieuw-Apostolische Kerk te Leeuwarden. Z'n opa via moederszijde was priester van deze nieuw-apostolische gemeente.
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2781
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: sportief (ex-)gemeentelid Stefan van der Pal van de NAK Leeuwarden legt zwemmend de Friese Elfstedentocht af

Bericht door TjerkB »

@all

Wat Stefan hier aan het presteren is, is werkelijk zó indrukwekkend dat hij ieders respect en diens goede doel een spontane donatie verdienen:


Met een Elfstedentriatlon achter elkaar zowel zwemmend, fietsend als hardlopend telkens ruim 200 kilomenter afleggen - dat is ongelofelijk!

Vanochtend begon deze superheld die ik nog ken als kleuter en kleinzoon van een groot sportliefhebber, namelijk mijn vroegere sympathieke jeugdleider, al aan het laatste onderdeel, het hardlopen, van de enorme uitdaging die hij omarmde om een fantastisch goed doel te steunen. Zojuist passeerde Stefan Workum en daarmee kwam hij voorbij de helft van de ook in dit geval vermoedelijk zwaarst wegende laatste loodjes.

Via zijn website zijn de verrichtingen op de voet te volgen, maar belangrijker, denk ik, is het als wij allen nog even een helpende hand reiken:



Groet,
TjerkB


Afbeelding
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”