Vernieuwing index-pagina?

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Diderot »

Helaas mag ik geen nieuw onderwerp aanmaken in het Forum 'Nieuws van de Redactie', vandaar dus maar hier...
De prachtige instappagina van deze webzijde schreef:update, DOOR EEN TECHNISCH PROBLEEMPJE HEBBEN WIJ TOCH NOG ENIGE DAGEN NODIG ALVORENS WE DE VERNIEUWDE INDEX PAGINA OP HET INTERNET DRAAIEN. EXCUUS
Geachte lezer/bezoeker;

Na 10 jaar met de huidige index pagina te hebben gewerkt heeft de redactie besloten u op maandag 23 september 2013 een geheel nieuwe index pagina te precenteren.

Geplaatst op: 18-09-2013
Hoe lange wacht uw Bruidskerk, reeds,
o site, op Uw verschijnen!
De tijd is lang, 't maakt mij zo bang,
hoe hare kleuren schrijnen!

O, kome ras die zaligheid,
haar lay-out 't internet verblijd'.
Ja, kom, o website, heden!
Kom spoedig, website, heden!

Inderdaad, het is met een knipoog...
Maar ook met een traanoog, want elke dag wordt mijns inziens de kans groter wordt dat de redactie ons ANDERMAAL grote porties gebakken lucht voorschotelt, en de groots aangekondigde reorganisatie van de index-pagina van deze webzijde holle praat zal blijken te zijn.
Op basis van de lange reeks 'gebakken lucht'-nieuwsberichten en -aankondigingen op deze webzijde vraag ik mij af of er wel ooit een vernieuwde index-pagina (de rest moet óók hoognodig vernieuwd worden...) zal komen?

Wir warten ab.

Diderot.
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Diderot »

We zijn alweer een weekje verder...

Wir warten ab.

Diderot.
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door ACE »

Wir warten weiter....
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door willempower »

@ all
Om de woorden JGB anders uit leggen heeft 50 jaar geduurd .
Wat is een week langer voor een ander uiterlijk van de index dan , niks toch .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Diderot »

En alweer zijn we een weekje verder...

Ik zie wel het intrigerende woordje update bij de melding dat de redactie nog enige dagen benodigt om 'de vernieuwde index pagina op het internet [te] draaien'. Een woordkeuze ('pagina op het internet draaien') die ik in vele, vele jaren internetactiviteit zó nog nooit ben tegengekomen als aankondiging van een update... Het doet mij onwillekeurig denken aan datgene wat honden op het lokale hondenuitlaatplantsoentje hier in het dorp doen, als zij het onderlijf laten zakken... Maar goed, dat kan mijn eigen, abnormale associatie zijn.

Nog steeds is er blijkbaar een 'technisch probleempje' dat al minstens vanaf 23 september roet in het eten gooit, waardoor het precenteren (men leze en huivere) van de nieuwe indexpagina op zich laat wachten... Ik kan de redactie slechts sterkte toewensen, en tegelijkertijd voor ze bidden dat ze nooit en te nimmer met een 'technisch probleem' (dus iets ernstigers en serieuzers dan een probleempje) te maken zullen krijgen, want dan zal de reparatie niet meer voor de Wederkomst Van Onzen Heer En Heiland gaan lukken, vrees ik.

Afijn, laten we onze zegeningen tellen, dat Prins Friso ons in ieder geval niet meer vanaf de indexpagina aankijkt.

Diderot.

P.S. Ik vind kleurtjes tegenwoordig ook wel leuk.
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Diderot »

De prachtige instappagina van deze webzijde schreef:update, DOOR EEN TECHNISCH PROBLEEMPJE HEBBEN WIJ TOCH NOG ENIGE DAGEN NODIG ALVORENS WE DE VERNIEUWDE INDEX PAGINA OP HET INTERNET DRAAIEN. EXCUUS
Geachte lezer/bezoeker;

Na 10 jaar met de huidige index pagina te hebben gewerkt heeft de redactie besloten u op maandag 23 september 2013 een geheel nieuwe index pagina te precenteren.

Geplaatst op: 18-09-2013
maandag 23 september 2013 - maandag 21 oktober 2013

Vier weken...

Een technisch probleempje...

Tja...

Diderot.
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Diderot »

De prachtige instappagina van deze webzijde schreef:update, DOOR EEN TECHNISCH PROBLEEMPJE HEBBEN WIJ TOCH NOG ENIGE DAGEN NODIG ALVORENS WE DE VERNIEUWDE INDEX PAGINA OP HET INTERNET DRAAIEN. EXCUUS
Geachte lezer/bezoeker;

Na 10 jaar met de huidige index pagina te hebben gewerkt heeft de redactie besloten u op maandag 23 september 2013 een geheel nieuwe index pagina te precenteren.

Geplaatst op: 18-09-2013
Heden is het Allerheiligen, 1 november 2013.
1 november 2013 is de negenendertigste dag na 23 september 2013.

Diderot.
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Diderot »

De prachtige instappagina van deze webzijde schreef:Bericht voor de Kerkleiding.

EEN 'HERDER' MOET NAAR SCHAPEN RUIKEN, NIET NAAR ...DIENS UITWERPSELEN(...)
Even afgezien van het hier volstrekt misplaatste 'diens' (verwijst naar mannelijk/onzijdig enkelvoud!) in bovenstaande zin, wil ik gaarne verwijzen naar http://www.bespaarbazaar.nl/luchtverfri ... -1020.html ...

Tevens deel ik graag de volgende kanttekeningen:
1) Ik twijfel of van de keutels van webzijde-eigenaar Bauke M. óók zulk heerlijk geurend papier gemaakt zou kunnen worden...
2) Mijns inziens stinken schapen zélf erger dan schapenkeutels...
3) Als de herder een paar weken in het veld achter de schapen aan gezworven heeft, zal hij ook niet meer naar viooltjeszeep ruiken...

Die het vatten kan, die vatte het!

Diderot.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door Criticus »

Diderot schreef:Die het vatten kan, die vatte het!
En neme om niet?
zefyr
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 06 dec 2010, 19:00

Re: Vernieuwing index-pagina?

Bericht door zefyr »

@Criticus

Diderot (met of zonder puntje) heeft mij eens verteld, dat hij ervan overtuigd is, dat alleen lucht gratis is. Aan de 'gebakken lucht' in de NAK hangt echter een fors prijskaartje ;)
Plaats reactie