WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door Redactie »

@all

Vanavond komt het voltallige WebTeam in spoedzitting bijeen door vermoedelijk belangrijk nieuws, in de zaak NAK/Rohn in dit geval. Het is in zeven jaar nu voor de tweede keer dat "alle verloven" werden ingetrokken. Zodra er witte rook te melden valt, krijgt dit Forum de primeur.

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door Redactie »

@all

Wat wij voorlopig kunnen melden is het volgende.

In telefoongesprekken tegen het einde van de middag en aan het begin van de avond met de districtsevangelist Ruud Vis, tevens
  • adviseur van "Het bestuur" van de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland
  • lid van de door apostel Peter Klene voorgezeten onderzoekscommissie ad hoc, bijgenaamd "Raad van Toezicht"
  • lid van "De landelijke vergadering" bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland
  • bestuurslid van de "Beheerstichting Alpha & Omega"
  • bestuurslid van de "NAK Vastgoedontwikkeling Nederland B.V."
  • bestuurslid van de "Beheerstichting A&DN"
  • indirect bestuurslid bij "Residence Eimersstaete B.V."
  • indirect bestuurslid bij "A&DN Vastgoed Holding B.V."
  • indirect bestuurslid bij "A&DN Vastgoed Onderhoud B.V."
  • indirect bestuurslid bij "A&DN Vastgoed Project B.V."
  • indirect bestuurslid bij "A&DN Woon Zorg Management B.V."
  • indirect bestuurslid bij "Eimersstaete Woon Zorg Exploitatie B.V."
  • kantoormedewerker op het bureau van de Centrale Administratie van de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland
... werd aan Het WebTeam in de persoon van Bauke Moesker desgevraagd meegedeeld met betrekking tot de conservatoire beslagen vanwege schadeclaims van de vorig jaar geschorste en later ontslagen projectleider Ronald Rohn, dat de meeste van deze beslagen inmiddels op aanwijzing van de rechter zijn opgeheven. Voorts merkte de districtsevangelist op dat het beslag op de kerk in Hilversum door broeder Rohn stellig bedoeld was geweest om "Het bestuur" te pesten.

Een aanvullende spontane mededeling van de districtsevangelist Ruud Vis betrof diens recente aanstelling bij de kerk na onlangs het gedwongen ontslag van een tweede medewerker. Uit hoofde van deze aanstelling zouden nu in de boekhouding alle financiële mutaties bij hem persoonlijk de revue passeren.

Intussen hebben wij geprobeerd om de als nieuwsfeiten verstrekte informatie over de beslagleggingen geverifieerd te krijgen bij zowel een persofficier van het Ministerie van Veiligheid en Justitie als bij broeder Rohn. De gewenste reacties moeten nog binnenkomen.


Los van het bovenstaande beraden wij ons nog op andersoortige informatie die voorhanden kwam, eveneens in de zaak NAK/Rohn. Naar verwachting kan hierover volgende week uitsluitsel worden gegeven.

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door willempower »

@webteam
Dit geweldige nieuws geeft toch aan de Klene toch gelijk heeft gehad en hiermee wil ik hem van harte feliciteren !
Deel van de beslagen zijn weg en hij heeft dus prima zijn werk in alle stilte gedaan en opgelost chapeau .
Wat ik mis dat hij dit geweldige nieuws niet meteen op op hun site zet .
Dan is hij dus toch geslaagd in de missie om alles op te lossen , ik denk dat de vlag nu wel uitgaat in Amersfoort , en kan Klene weer carrière maken .
Soms kreeg ik de indruk dat hij niet alles onder controle had maar dat ze hem niet eerder in die positie gezet hebben , dan waren er geen rechtszaken nodig geweest .
Nogmaals succes Klene ik heb me vergist in je , en je kan nu het allemaal zo goed gekomen is een brief laten uitgaan uit Santpoort 22.11.11.
Ik denk dat je zelfs deze brief dan ook hier mag publiceren zodat men dan ook een beter beeld krijgt van je .
Dat hij zelf niet belt met het webteam om dit te melden maar de eer overlaat aan Ruud Vis ,das een goed begin voor zijn zware taak nu met zoveel functies al .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door Noise »

En het liegen gaat door. Dit zijn dus leugens van R. Vis. De beslagen zijn nog niet opgeheven.
Met vriendelijke groet,
Noise.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door willempower »

@noise
Je gaat mijn pret toch niet bederven ,ik was zo trots op Klene nu , en wat schrijf jij ,dat R.Vis een deel van de waarheid zegt .
Dat doe je niet als ambstdrager , ik ga er van uit dat zelfs nu ze alles opgelost hebben ze de kerk in Veendam een ondrhoudsbeurt gaan geven .
Alle aandacht zal voor Klene nu liggen op het geloofsvlak en de kinderen van Rohn gaan steunen tegen de weerbarstige houding van hun vader.
Zelfs Brinkman hoopt dat broeder Rohn weer een volwaardige plek in de gemeenschap krijgt ,en vergeving van al zijn zonden .

Ik begrijp best wel dat de rechter ook nog moet vinden dat deze kerken in alles gelijk zal moeten krijgen maar dat is voor Klene en Vis een bijzaak.
De hoge advocaat kosten hebben dan toch veel opgeleverd ten gunste van Klene zijn gelijk .
Kerken gesloten om dit allemaal mogelijk te maken , maar nu zal alles weer opbloeien .

De champagne vloeit al rijkelijk in Amersfoort op dit klinkende succes van Klene .
Veel winst gemaakt in Arnhem op dat pand ,en geen een schadeclaim meer van R.R .
Onbegrijpelijk dat dit forum zo slecht kon denken over de geestelijke vader van dit .

Chapeau Klene
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall R

Bericht door Redactie »

[Bijgewerkt: 18.00 uur]


@all

Vooruitlopend op o.a. een eventuele reactie op een nog uitstaand verzoek om inlichtingen, gericht aan "Kerkwoordvoerder/testredactie website" R. van Markus, kan thans als volgt nader worden bericht:
  • Afbeelding
    Afbeelding
Blijkens het bovenstaande document met openbare informatie van het Kadaster blijkt inderdaad dat per heden in elk geval niet álle beslagen al zijn opgeheven, zoals districtsevangelist Vis ook aangaf. (...)
  • [25] Het is een en al moord en doodslag, roof en bedrog, corruptie, verraad, oproer, meineed,
    [26] zedenbederf, ondankbaarheid, verloedering, seksuele perversie, ontwrichting van huwelijken, overspel en losbandigheid.
    (...)
    [30] Maar voor beide zaken zullen ze hun verdiende straf niet ontlopen: door zich tot afgoden te wenden hebben ze God tekortgedaan,
    en door lichtvaardig meineed te plegen hebben ze hun minachting getoond voor alles wat heilig is.


    Uit: Wijsheid 14 (NBV)

[wordt vervolgd]

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door willempower »

@webteam
Zat ik er toch naast , wat zonde weer , ik ging ervan uit dat Klene zich nu helemaal kon toeleggen op het geloof weer , en alles kon uitleggen over het gebeurde de laatste jaren .
Dat zou ook te mooi zijn om waar te zijn .
Kon het weten ook wel want de boodschap van Bischoff hebben ze tot heden ook nog niet kunnen uitleggen en daar al vele jaren over heen gegaan .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door Tosca »

@ Willem en allemaal,

Tja, Willem, Klene zal zich nooit verontschuldigen of verootmoedigen, Dat is niet zijn stijl, Hij pleegt liever ‘geestelijke zelfmoord’ en daarna misschien wel lijfelijk, hij maakt zich zelf op een welhaast onnavolgbare wijze onmogelijk. En tja, dus denken zijn mede bestuurders dat ook zij zich ook vrijelijk mogen bedienen van de ‘leugengeesten’

Maar…’’Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel’’

Inmiddels hebben we bewezen dat ook de District Evangelist Ruud Vis zich vrijelijk bedient van de leugengeest. De beslagen zijn nog steeds van toepassing! Zoals hierboven zwart op wit is afgedrukt. Bijna voor acht miljoen Eurotjes aan beslagleggingen. Waaronder de woning van Ruud Vis hemzelf!! Een hypotheek van maar liefst 600,000 Euro, En dat nog wel bij de DSB, Het gaat dan wel over een tophypotheek. Ruud zit financieel niet zo gemakkelijk, Maar hij gaat nu over de financiën (offergelden) op de CA.

Groet,
Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door willempower »

@tosca
Maar dat zit Ruud echt in de problemen als hij de waarheid moet vertellen , das een onmogelijke positie dan waar hij zich in heeft gewerkt .
Zegt hij de waarheid dan kan die wel zijn ontslag krijgen bij de kerk (sekte) dus zal blijven liegen en hij zit ook in de raad van toezicht , zou die iets ontdekken dan kan hij het niet melden want ook dan in de problemen .
Mijn idee was altijd een raad van toezicht moet controle houden maar hij moet zichzelf onder controle houden .

En het hele bestuur is dus ziende blind en horende doof .

Maar ja effe bidden en we doen weer een graai in de offerpot .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: WebTeam in spoedzitting bijeen ivm nieuws mbt Der Fall Rohn

Bericht door Redactie »

[Bijgewerkt: 14.00 uur]


@all

Wellicht ten overvloede: al heeft "Kerkwoordvoerder/testredactie website" R. van Markus op ons desbetreffende e-mailbericht van afgelopen woensdagochtend tot op heden níet (!) gereageerd; langs andere kanalen hebben wij inmiddels kunnen vaststellen dat er de laatste tijd in het geheel geen belangrijke wijzigingen hebben plaatsgevonden voor wat betreft de conservatoire beslagen bij zowel de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland als bij enkele van haar bestuurders.

Dit betekent dat zowel districtsevangelist Vis ons heeft voorgelogen (!) alsook een vooraanstaand bestuurslid (!) dat onzerzijds achteraf nog telefonisch hieromtrent werd geraadpleegd. Volgens deze beiden zouden nagenoeg alle beslagen inderdaad zijn opgeheven! Néé, dus. Pertinent níet!

Aangezien een hypothecair uittreksel per perceel € 14,95 kost, zouden wij diep in de buidel moeten tasten om aan de hand van de gegevens bij het Kadaster nu te kunnen aantonen hoe het precies zit. Neemt u echter van ons aan dat wij onze informatie op andere wijze dubbel hebben gecheckt. Mocht er iemand zijn die het geld wil schenken dat nodig is om alles via het Kadaster geverifieerd te krijgen, dan willen wij de opgevraagde uittreksels vervolgens hier wel publiceren zodat niemand meer om de blote feiten heen kan...


Eventuele reacties kunnen worden gericht aan: redactie [at] apostolischekritiek.nl

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gesloten