Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Plaats reactie
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door Redactie »

@all

Overtuig uzelf:
  • Afbeelding
    Afbeelding
Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door willempower »

@Peter Klene ,
Ik begrijp dat u nu huisbezoek wilt doen in de rechtbank , u mag ook gewoon een afspraak maken bij me thuis hoeft niet via mijn ip nummer .
Peter ik zet wel koffie voor je en als je wilt kan je er nog gebak bij krijgen .
De laatse keer dat er huis bezoek was , werd ik bedreigd met de dood door een diaken zoals u weet .
Dus ik begrijp niet waar je het gore lef vandaan haalt om dit te doen , scheiterd .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door Jabob65 »

Waarom wordt ik niet genoemd in de brief van de advocaat?

Ben ik dan te netjes of zo???

Haha, ze moeten eens volwassen worden, en dat collectieve narcisme afleggen; het is gewoon een normale mensenmaatschappij, en als je er zo'n grote puinhoop van maakt, moet je niet raar opkijken als deze of gene daar een keer een verhaaltje over schrijft.

Ik zie de naam Kamminga ook staan, persoonlijk vind ik hem best een aardige man, heb hem laatst toevallig nog ontmoet, maar ik heb ook de verhalen gehoord over de situatie in Groningen Noord; dan lijkt het mij beter dan Kamminga zijn kant van het verhaal doet.

Hetzelfde geldt trouwens voor De Bruijn, Vis en Klene.

Grow up!
Gebruikersavatar
hiawhata
Berichten: 47
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 18:38

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door hiawhata »

@Redactie
Waarom mag ik niet voor de rechtbank komen ik doe zo mijn best de waarheid te vertellen en dat schijnt dus in de directie goed te vallen .

Ik wil ook voor de rechter komen

Vertel ik ze daar wel hoe ze mishandelen en bedreigen kom maar op Petertje ..

Ik lust je rauw

Voor petertje niet de groeten maar voor de rest van dit forum de beste wensen .
De drie-eenheid binnen de N.A.K. G G G Geld Geld Geld
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door ACE »

@Redactie

Volstrekt abject en infaam. Hoe dichter je bij de waarheid komt, des te groter de dreiging.
Moet Kamminga niet gewoon Kamstra zijn?

Via de Deken van de Orde van Advocaten, waaronder dit advocaten kantoor ressorteert, kreeg ik deze instructie:
'Minister van veiligheid Opstelten stelde nogmaals dat niet zonder meer adresgegevens (bv IP adressen, e-mailadressen) opgevraagd mogen worden bij bv internetforums en media zoals kranten daar dit in strijd is met onder meer artikel 126 van het wetboek van strafvordering.
Artikel 126 leert ons dat dit alleen mogelijk is in geval van een misdrijf, na afweging van zwaarwegende belangen en dan nog alleen in opdracht van een Officier van Justitie.
Ook werd toegelicht dat 'vrijwillige verstrekking' niet mogelijk is.'


Waarmee deze raadsheer zich bij voorbaat in de voet schiet. Das een briefje van minstens € 1.500.

Groet,
ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door willempower »

@petertje klene
Vragen mag je stellen aan R.van Markus die geeft nooit antwoord maar dat zal Petertje wel niet willen weten , ik heb al heel vaak om antwoord gevraagd maar stilte .
Trouwens waarom mag ik wel schrijven dat amstdragers dames laat bezoeken om onzedelijke voorstellen te doen , das was ook midden in de nacht , wees blij dat daar geen kort geding van komt .
En dat ik wel initialen mag gebruiken van voorganger C T die hier niet genoemd word , kennelijk vind die alles goed was altijd al een slapjanus .
Graag ook dat Petertje dit even meeneemt in de sommatie .
Dan wil ik het nog niet eens hebben Over B den H uit Emmen das ook al zo een angsthaas dat alles uitkomt over zijn relatie's met dames .
Als je iemand voor de rechter haalt doe het dan goed .

En als je goed leest staat er een gigantische fout in de sommatie , geeft de kwaliteit aan P de Lange .

Elke andere advocaat had dit beter gedaan .
Kennelijk is het geld daar op om een betere advocaat te zoeken bij deze sekte .
Wat zeker is dit zijn de laatste stuiptrekkingen van dit bestuur .
Ze hebben de kop al in het strop nu .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
hiawhata
Berichten: 47
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 18:38

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door hiawhata »

@redactie
Wat me ook weer opvalt dat Theo ook nu hij niet meer in dienst is van de nak toch wel procederen wil op kosten van de offergelden .
Privé en kerk lopen ook hier weer door elkaar heen , dat bewijst dit document weer eens .
Denk dat zijn privé huisje in oostenrijk ook dus wel offergelden voor gebruikt zijn , maakt ze allemaal niks .
En ik heb een vraag voor welke donderdag moet het aangepast zijn ?
Dit is zo een beginnersfout van de Lange .
Zo maken deze vele fouten en de offerpot raakt zo wel leeg , dat zelfs Theo nu weer uit de offerpot graait .
Wat een dief zo en dat was een apostel die het voorbeeld moest geven ?

Gij zult niet stelen .
De drie-eenheid binnen de N.A.K. G G G Geld Geld Geld
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door BakEenEi »

@all

Ook ik vind het een vreemde zet van het kerkbestuur. Zijzelf geeft op beslissende momenten steevast niet thuis. Hierdoor blijft het bij eenrichtingverkeer in de communicatie. Dat is in wezen de voornaamste oorzaak van kritische geluiden op dit Forum. Het eerste wat mij nu trouwens te binnen schoot was de omstreden verklaring van het kerkbestuur tegen Ronald Rohn, de afgelopen zomer. Betrokkene maakte bezwaar en spande daarna een kort geding aan, maar desondanks liet men de bewuste verklaring op de landelijke website staan. Pas na een vonnis bond men (met tegenzin) in. Verder klopt het vanzelf dat priester Reinier van Markus, de zogeheten perswoorvoerder bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland, ingekomen correspondentie doorgaans onbeantwoord laat. Juist zo'n laconieke taakopvatting roept natuurlijk aansluitend telefonische vragen op bij de "hogere verantwoordelijke leidinggevenden". Verder stuit het mij tegen de borst dat men niet eerst een open gesprek is aangegaan. Geld schijnt voor de kerkleiding tegenwoordig geen enkele rol meer te spelen. Wat dat betreft mankeert het niet aan transparantie. Wij kunnen nu allemaal zien wat er feitelijk gebeurt met de offerontvangsten: daarmee wordt eerst de advocatuur in ons land gesponsord. Wat een toestand wordt het op deze manier!

Iets anders nog. Ik vind dat de Forumregels...
  • Forumregels
    Registratie op het forum is gratis! Het beoogt een reële inhoudelijke discussie met elkaar aan te gaan. Neem ook het onderstaande in acht.
    Houd het taalgebruik altijd netjes. Beledig nooit andere gebruikers. Vermijd ook onnodig grievende of discriminerende opmerkingen.
    Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan.
    Het is niet toegestaan enige vorm van naakt te plaatsen in een bericht, handtekening of avatar.
    Evenmin is het toegestaan als één en dezelfde gebruiker meerdere hoedanigheden aanneemt door zich vaker dan eenmaal te laten registreren.
    Gebruikers die zich hierbij misdragen of schade aan de site toebrengen, worden verwijderd van het forum en zijn daarna niet meer welkom.
    Eigenaren en/of moderators van het forum zijn nimmer aansprakelijk voor schade, in welke vorm dan ook, voortvloeiend uit gebruik daarvan.
... het verdienen om te worden nageleefd. Dat geldt uiteraard niet in de laatste plaats voor mijzelf. Het is om deze reden dat ik graag de bijlagen wil inzien bij de brief van mr. De Lange. Het zou immers ook gaan om één of meerdere van míjn berichten op dit Forum. Als daar dingen in staan die onjuist zijn, of zo, moet de inhoud worden aangepast. Na het weekend kom ik op deze zaak terug.

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gebruikersavatar
Waakvlam
Berichten: 3
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 16:30

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door Waakvlam »

De briesende leeuw is losgebroken.
De kiezelsteen bestaat nog steeds.
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door Tosca »

Nu ja, die “”briesende leeuw’’ stoppen we wel terug in zijn hok.

Met vriendelijke groet, ook aan alle welpen.
Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Plaats reactie