There's No Business Like Showbusiness

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Certina »

@All,
Luister en huiver wat de nieuwe nak stamapostel zijn jeugd te vertellen heeft, let wel niet geschikt voor nak alcohollisten;
http://jugend.nak-bbrb.de/index.php?id=567
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door BakEenEi »

Certina schreef:@All,
Luister en huiver wat de nieuwe nak stamapostel zijn jeugd te vertellen heeft, let wel niet geschikt voor nak alcohollisten;
http://jugend.nak-bbrb.de/index.php?id=567
@Certina

Het kwalijke van zulke donderpreken is doorgaans dat toehoorders niet een-twee-drie aanvoelen wat er mis mee kan zijn: "Ihr seid teuer erkauft. Preiset Gott mit euerem Leib" (vgl. 1 Kor. 6: 20). Het staat in de Bijbel, kan men denken; dus, "onze stamapostel" heeft groot gelijk. Maar dan komt het. Ook in de Nieuw-Apostolische Kerk wordt een ieder geacht "het totaalpakket" af te nemen, en dat eindigt ermee dat je je willoos overgeeft aan diezelfde stamapostel... Dan worden op een gegeven moment met diens goedvinden offerontvangsten misbruikt voor intimidatiepraktijken, en hoeft een districtsapostel alleen maar "Sorry" te zeggen als er door zijn toedoen 10 miljoen euro werd verbrast. Je moet vast in je schoenen staan om je vanwege zulke narigheid niet een keer stevig te willen bedrinken.

Groet,
BakEenEi :shock:
Less Is More
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door ACE »

@BEE & Certina

En vervolgens laten de HH zich vollopen met de meest exclusieve wijnen en bestellen op rekening van de offeraars.
Hoe hypocriet kun je zijn.

Groet,
ACE
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Certina »

@All,
En dat voor een Fransoos :mrgreen: schande :evil: maar ja goede wijn behoeft geen krans
en trouwens Jezus was ook een vinoloog en een meester in wijn maken
BEE zoek s.v.p. fffffff op waar dat ook alweer stond geschreven :D
PROOST :!:
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door BakEenEi »

BakEenEi schreef: ... "kritiek", hoe opbouwend ook, daar wil ik geen levenswerk van maken. Ik wilde wel een forum, maar dan anders van opzet.

(...)


Uit`: Mijn bericht op "Wo 11 Dec 2013, 12:10" in de thread "Vernieuwing index-pagina?"
@all

Op het nieuwe forum blijkt het nog helemaal niet mee te vallen om "de toestand in de wereld", zoals mr. G.B.J. Hiltermann die zou bespreken, in ogenschouw te nemen zonder daarbij ook een kritische noot te kraken.

Groet,
BakEenEi ;)
Less Is More
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Diderot »

BakEenEi schreef:Op het nieuwe forum blijkt het nog helemaal niet mee te vallen om "de toestand in de wereld", zoals mr. G.B.J. Hiltermann die zou bespreken, in ogenschouw te nemen zonder daarbij ook een kritische noot te kraken.
Ha, BakEenEi, weer even terug op het oude nest?
Het aantal gebruikers op het nieuwe forum is voorlopig nogal beperkt, zie ik?
Maar goed, zelf weet je daar de diverse categorieën en 'draden' goed te vullen met joe ellenlange Bijbel- en zelfquotes.
Ga zo door!

D|der()t
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door BakEenEi »

Diderot schreef:(...)
Maar goed, zelf weet je daar de diverse categorieën en 'draden' goed te vullen met joe ellenlange Bijbel- en zelfquotes.
Ga zo door!

(...)


Uit: Bericht door Diderot in deze thread op "Di 14 Jan 2014, 10:06"
@Diderot

Klopt - soms ontbreekt mij de tijd om een bericht in te korten! Bij een interview zoals het één van mijn oud-collega's (die trouwens ook zelf de pen ter hand nam wanneer het nodig was) wel is overkomen, heb je daar zelf natuurlijk een stuk minder last van.

Mocht je nog tips hebben voor het schrijven van een handzaam boekwerkje, dan hoor ik het graag. Is het verstandig om, als ik eraan begin, een Duitse uitgever te zoeken - en: loont het?

Kortheidshalve verwijs ik nu nog graag naar wat voor mijzelf op dit Forum het allerbelangrijkste bericht is gebleven: ik schreef het op "Za 29 Jan 2011, 15:47" in de thread "Criticasters of opbouwwerkers?!".

Groet,
BakEenEi


P.S. Heb je ook mijn laatste brief al gelezen?
Less Is More
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Certina »

@Diderot,
Wordt ook lid op het nieuwe forum, hoe meer zielen........

Mvg, Certina.
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Certina »

@BEE,
Ik heb al een naam voor je nieuwe boekwerk;
Vloeken en kritiek verboden bij de NAKI. :twisted:
Mvg, Certina.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door willempower »

@bee.

Een uitgever die veel doet op kerkelijk gebied weet ik nog wel .
Die publiceerde nogal veel over de NAK .

http://www.bischoff-verlag.de
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie