There's No Business Like Showbusiness

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Certina »

@WP,
Is dat die uitgeverij van de overleden Fritsje die ooit eens een UF drukte met een afbeelding op de voorpagina van adolf hitler?
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door willempower »

Certina

Ja die bedoel ik , en ze hangen hem nog steeds aan in hun optreden , was hun grote voorbeeld .

Ik ben de baas en wie me tegenspreekt vernietig ik .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door willempower »

image.jpg
Heb er even een voorkant van hun tijdschrift bijgekocht ter verduidelijking en waar toen de kerkdienst begon en eindigende met heil hitler .

Nu in Nederland zeggen ze heil Brinkmann . Ook al zo een dictator en van Duitse nationaliteit .
Zoek de verschillen , beiden zijn ze niet fris .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door Certina »

Ja dat is die bewuste UF.
En nu gaat het gerucht ten ronde dat hopman Bischoff van de Duitse nak , die volgens hun in bezit is van de dodentempelsleutel,
destijds adolf en zijn kompanen heeft verzegeld en de zonden vergeven.
Mvg, Certina.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: There's No Business Like Showbusiness

Bericht door willempower »

@ certina

Zou me niet verbazen dat gerucht , las vandaag ook even op Wikipedia wat er gebeurde in die tijd , hij kroop iedereen wel in de kont als het maar geld opleverde .
Dat kontenkruipen is nog steeds een gebruik in deze kerk .
Wat raar is dat ik uf wel zie als ik ingelogd ben en als gast niet .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie