Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door ACE »

@BEE

Wellicht is het handig om alle documenten in chronologische volgorde te plaatsen onder de rubriek : NAKILEAKS!
Groet, ACE
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door BakEenEi »

@ACE

Misschien is dat een idee voor de Webmaster, wanneer de aangekondigde nieuwe site operationeel geworden is! Aan de andere kant vraag ik mij wel eens af wat er soms nog méér voor nodig is om in te zien dat de kerkleiding misbruik maakt van vertrouwen. Dat is hier namelijk zowel op de website als op het forum al herhaaldelijk aangetoond. Misschien hecht men méér geloof aan "uitkomsten van onderzoeksjournalistiek" wanneer die officieel in de media verschijnen. Daar kan in dit geval (gezien de strafaangifte die deze week bij de politie werd ingediend) op worden gewacht, lijkt mij, want er zullen binnenkort daardoor wel onderzoeken starten bij het Openbaar Ministerie - naar meineed alsook naar fraude. Laten de desbetreffende "hogere verantwoordelijke leidinggevenden" maar alvast gewaarschuwd zijn...

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door willempower »

@bruintje en klene
Aangezien jullie dit toch elke dag lezen wil ik wel melden dat het in publiciteit komt ,Reinier word vervangen door een advocaat in vaste dienst ,
Als ik jullie was zou ik maar snel zorgen dat jullie openheid geven aan een beperkt clubje ander hoort de boze buitenwereld het ook nog .
Ik was in België en daar kennen ze jullie al en vroegen ze me of het waar is dat dat stelletje echte criminelen zijn die onder het mom van "kerk" mensen beroven van offergeld , en aanwenden voor eigen gewin ,kerkgebouwen verkwanselen en alles doen wat god verboden heeft .
Kerstbomen in de kerk mogen niet want kost teveel stroom en dat geld kan beter in hun zak verdwijnen en in lucht opgaan .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door ACE »

@BEE

Zolang de kerkleding zwijgt heeft men alles te verbergen. Een briefje van PK helpt niet meer.
De meute wordt hoe langer hoe meer ongeduldig en de volgelingen murmureren.
Zolang op deze site relevante informatie beschikbaar is, dient het een voornaam doel:
te onthullen hoe corrupt en zelfgenoegzaam de kerkleiding is.


Groet, ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door willempower »

@ace
In een bedrijf krijgt iemand een vertrekpremie ,hier kan bruintje dat zelf regelen ,de mensen die er zogenaamd wat over mogen zeggen moeten gewoon tekenen bij het kruisje onderaan .
Dus dat in het geval van bruintje kan die van 10 b.v.'s een regeling treffen das 10 maal een bonus om weg te gaan .
Schatting van 1 miljoen per B.V. Is toch heel wat en niemand die tegen zal spreken dan
Corrupt en corrupt zijn ze wel maal 10 .

De vraag is wanneer komen de leden in opstand voor of na deze regeling
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door ACE »

@willempower

Hoogmoed komt voor de val.

Groet, ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door willempower »

@ bruintje

Misschien moet bruintje en klene de volgende dingen ter harte nemen ,dat zijn de mensen die tegen anderen zeggen vanaf een hoge toren op het altaar en het zelf niet doen :

Steel niet. offergeld
Leg over een ander geen valse getuigenis af. Meineed
Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.’ offergeld
Misschien zijn ze deze teksten vergeten .Toch zou dit de kern moeten zijn wat ze uitdragen .
Maar ze hebben de bijbel gesloten en zijn nu alleen nog maar bezig met dat andere zwarte boek waar de wetten in staan.
Dat is de hoogste in rang in Nederland waar iedereen naar moet luisteren die dit zelf niet nakomen maar men blijft zwijgen.
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie