Prachtig vernieuwde kerk in Groningen

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Prachtig vernieuwde kerk in Groningen

Bericht door Jabob65 »

@basis, ja, zo'n 40 kerken in Nederland, dat lijkt me maximaal.

Ik heb trouwens het idee dat het in Veendam nog wel goed gaat hoor, een prima voorganger die zich relaxt opstelt en geen zware eisen stelt aan de broeders en zusters, met zo'n gemeenschap is het helemaal niks mis mee.

Ook zou het prima kunnen zijn als de financiële verantwoordelijkheid ligt bij in dit geval NRW, als er maar wat meer openheid zou zijn, zo wek je de indruk dat je wat te verbergen hebt.

Jammer.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Prachtig vernieuwde kerk in Groningen

Bericht door willempower »

@Jacob
Jabob65 schreef:@basis

Ook zou het prima kunnen zijn als de financiële verantwoordelijkheid ligt bij in dit geval NRW, als er maar wat meer openheid zou zijn, zo wek je de indruk dat je wat te verbergen hebt.

Jammer.
U schrijft zo Wek je de indruk Ik denk als u dit forum leest dat ze alles verbergen voor hun leden .
De leden zijn de offerslaven en geen enkele openheid naar de offeraars .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Prachtig vernieuwde kerk in Groningen

Bericht door Jabob65 »

@wp, klopt, maar de leden maken het hun wel erg gemakkelijk, er is een categorie die sowieso al slaafs alles volgt maar er is ook een categorie die niks meer te maken wil hebben met de kerkpolitiek en gewoon probeert om er op plaatselijk niveau maar het beste van te maken.

Trouwens, gaat het wel goed met BDH, je grote vriend, ik hoor geen positieve verhalen over deze man.

Staat hij nog wel goed in het geloof?
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Prachtig vernieuwde kerk in Groningen

Bericht door willempower »

@Jacob
Nu moet je mijn naam niet verbinden met bdh als vriend dit voelt als schelden .
Maar zal best goed met hem gaan zijn huis niet in de fik gestoken, zoals iemand die dacht dat bdh zijn vriend was en hem verloochende.
Maar als u denkt gaat niet goed met zijn geloof ik weet van niks was er een geloof ooit bij hem dan ,macht aanzien is wat telt bij hem .
Zover ik hem ken is het schoppen naar beneden en slijmen naar boven .
En ook nog verantwoordelijk nu voor de misstanden in Arnhem .
Hou je dan nog wel vrienden over ??
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie