Vonnis in kort geding van 20 juli 2011 inz Rohn/NAK cs

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: Vonnis in kort geding van 20 juli 2011 inz Rohn/NAK cs

Bericht door Criticus »

Redactie schreef:Ben jij trouwens van plan de zittingen bij te wonen? Dáár krijgt men de -halve- verhalen (én gissingen en aannames) uit de eerste hand...
Dat sluit ik zeer zeker niet uit.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Vonnis in kort geding van 20 juli 2011 inz Rohn/NAK cs

Bericht door Redactie »

Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Vonnis in kort geding van 20 juli 2011 inz Rohn/NAK cs

Bericht door ACE »

@WT

Is Trouw niet geinteresseerd in dit artikel? Het gaat niet om de formeel juridische kant,
maar de ethiek waar de NAK volledig LAK aan heeft!!

Groet,
ACE
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Vonnis in kort geding van 20 juli 2011 inz Rohn/NAK cs

Bericht door Redactie »

ACE schreef:@WT

Is Trouw niet geinteresseerd in dit artikel? Het gaat niet om de formeel juridische kant,
maar de ethiek waar de NAK volledig LAK aan heeft!!

Groet,
ACE

@ACE

Dat ben ik met je eens. Het zal ook niet meer lang duren, verwacht ik, dat de journalistiek hier het nodige werk van gaat maken. Maar ik denk (vanwege de ANBI-aanwijzing) ook aan de politiek én de overheid...

Het WebTeam/BEE
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gesloten