@allen,
In een rouwannonce aan de broeders, zusters en jongeren is door zuster Annemieke Floor-Schreudering, broeder Martin van der Wal en zuster Nanda Ziere-den Heijer meegedeeld, dat broeder (emeritus apostel) Jan Lambertus Slok dinsdag 11 november jongstleden is overleden. Van 1984 tot en met 2004 was hij apostel van het Apostolisch Genootschap. J.L. Slok wordt geroemd voor z'n inzet en toewijding én om z'n hervormingen teneinde het Apostolisch Genootschap te moderniseren, zodat het een volwaardige plaats heeft gekregen in het Nederlandse religieuze landschap. Een blijvende inspiratiebron is zijn geloof om God te openbaren als liefdemacht.
De uitvaartplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden. Op zaterdag 22 november aanstaande is er een herdenkingsdienst in het gebouw van de gemeenschap Hilversum. Naast genodigden vanuit de familie zijn er genodigden vanuit het genootschap.
emeritus apostel Jan Lambertus Slok (Apostolisch Genootschap) is overleden
Apostolisch Genootschap blokkeert video 'herdenkingsbijeenkomst van br. J.L. Slok'
@allen,
Vandaag heeft het ApGen de video geblokkeerd (alleen te zien en te beluisteren met een inlogcode) van de herdenkingsbijeenkomst van br. J.L. Slok. Dit zogenaamd 'verlicht' genootschap blijkt toch een onverbeterlijke obscure sekte. Dit pleonasme permitteer ik me voor deze keer als stijlfiguur
Vandaag heeft het ApGen de video geblokkeerd (alleen te zien en te beluisteren met een inlogcode) van de herdenkingsbijeenkomst van br. J.L. Slok. Dit zogenaamd 'verlicht' genootschap blijkt toch een onverbeterlijke obscure sekte. Dit pleonasme permitteer ik me voor deze keer als stijlfiguur