Marten van der Wal (Apgen): Ik kan de wereld niet redden. Toch zeg ik: ‘Blijf bewogen!’ (nieuwwij.nl)

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Plaats reactie
zefyr

Marten van der Wal (Apgen): Ik kan de wereld niet redden. Toch zeg ik: ‘Blijf bewogen!’ (nieuwwij.nl)

Bericht door zefyr »

@allen,

https://www.nieuwwij.nl/opinie/ik-kan-d ... f-bewogen/

N.B. Het is genoegzaam bekend, dat ik doorgaans zeer kritisch ben ten opzichte van het Apostolisch Genootschap. In relatie tot Marten van der Wal heb ik de indruk, dat hij oprecht en waarachtig is. Kortom, een man uit één stuk. Voor mij is het raadselachtig, dat hij in staat is te opereren binnen het Apostolisch Genootschap. Een raadsel verpakt in een enigma.
Alexander

Re: Marten van der Wal (Apgen): Ik kan de wereld niet redden. Toch zeg ik: ‘Blijf bewogen!’ (nieuwwij.nl)

Bericht door Alexander »

@Zefyr en anderen,

Dit is betrokkenheid naar buiten spelen. Intern speelt hij een ander spel. Mijn gedachten gaan daarbij naar de nieuwjaarsbijeenkomst van januari 2026:
Alexander schreef: za 17 jan 2026, 16:26 @allen,

Het was ook mijn observatie dat er niet meer gerept tijdens de nieuwjaarsontmoeting over de zorgen van de schrijvers van de brandbrief. En aan het eind moest v.d. Wal zijn gal nog spuwen over wat op internet geschreven werd over het apgen. Het is allemaal zo nep, zo fake en doen alsof maar feitelijk de wezenlijke problemen uit de weg gaan.
Alexander
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”