Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

NAK-bestuur solt na miljoenenverliezen met gezondheid kerkgangers en wijkbewoners
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door willempower »

@tjerk

Ja dat was ook te gek wat je schreef , de waarheid mag niet bekend worden bij de leden .
Dan weet je het wel Klene en zooi grijpt dan in .
Luisteren naar wat de hoge baas zegt en uit voeren blindelings zonder vragen te stellen .
Onbegrijpelijk dat men dat pikt allemaal maar ja zijn ook gehersenspoeld .
OFFEREN EN OFFEREN in het asbest potje zondag .
Zelfs voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel deinzen ze niet terug , ze worden in mijn ogen steeds crimineler .
Ze hadden per ongeluk een paar stukjes asbest gevonden das dan maar een detail .
Normaal zou je zeggen ze strooien je zand in de ogen maar binnen deze sekte strooien ze asbest in de ogen .
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door Certina »

Ik heb ook gereageerd op deze FB pagina ben benieuwd wanneer JCB het gaat verwijderen.

Citaat;
Wilhelmus Van den Broek Inderdaad en de echte pechvogels zijn de vrijwillige helpers die hebben mee geholpen met het verwijderen van het asbest.Voor meer informatie zie deze link; viewtopic.php?f=111&t=161
Vind ik leuk · Beantwoorden · 10 minuten
Wilhelmus Van den Broek
Wilhelmus Van den Broek Hallo JCB niet verwijderen SVP!
Eindecitaat.
willempower
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 11 dec 2013, 21:50

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door willempower »

@ all

Doe dit niet, enige vorm van waarheidsvinding daar vermelden dan weet je zeker je beland in de hel .

Je word in de ban gedaan en een fatwa over je uit geroepen .
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door TjerkB »

TjerkB schreef:(...)
Sindsdien is het in de "Apostolische Heiligdommen" weer en­kel ro­zen­geur en ma­ne­schijn...

(...)


Uit: Bericht op "Vr 08 Jul 2016, 18:17"
Certina schreef:Ik heb ook gereageerd op deze FB pagina ben benieuwd wanneer JCB het gaat verwijderen.

(...)


Uit: Bericht op "Vr 08 Jul 2016, 21:34"
@Certina
@all

Nog net kon ik op de valreep een fotootje maken...
  • Afbeelding

    Bron: Schermkopie d.d. heden, 11:53 uur
... maar enkele minuten later werd jouw reactie alsnog gewist.

Groet,
TjerkB :shock:
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 658
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

John Clarence Berendsen (Assen) - facebook AH

Bericht door zefyr »

@TjerkB & allen

John Clarence Berendsen heeft ten aanzien van z'n facebookaccount Apostolische Heiligdommen de gedragslijn, dat reacties of bijdragen van scribenten van informatieve aard moeten zijn in relatie tot het onderwerp, namelijk over apostolische kerkgebouwen en/of apostolische 'synagoges' (ofwel plaatsen van samenkomst). Elke vorm van polemiek vindt hij onwenselijk. Z'n facebookaccount is geen platform voor ellenlange discussies, die (kunnen) ontaarden in onzalige filippica's. Hij heeft het recht als 'heer en meester' van z'n 'huis' de 'huisregels' te bepalen en te handhaven. Als je je niet kunt vinden in deze gedragslijn, zoek dan je heil elders, maar val hem niet lastig met beschimpingen.
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: John Clarence Berendsen (Assen) - facebook AH

Bericht door TjerkB »

zefyr schreef:(...)
Hij heeft het recht als 'heer en meester' van z'n 'huis' de 'huisregels' te bepalen en te handhaven. Als je je niet kunt vinden in deze gedragslijn, zoek dan je heil elders, maar val hem niet lastig met beschimpingen.
@zefyr

Wie op Facebook "Apostolische Heiligdommen" bezoekt, zal daar vergeefs zoeken naar zulke huisregels. Men wordt uitsluitend voorgehouden "Schrijf een reactie... " De gebiedende wijs.

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door Certina »

@Tjerk,
Mijn bericht waar ik JCB (SVP) vroeg om dit niet te verwijderen heeft die alsnog verwijderd, daar heb ik geen moeite mee.
Maar dit bericht onder staat er nog op;
''Wilhelmus Van den Broek Inderdaad en de echte pechvogels zijn de vrijwillige helpers die hebben mee geholpen met het verwijderen van het asbest.Voor meer informatie zie deze link; viewtopic.php?f=111&t=161
Vind ik leuk · Beantwoorden · 18 uur''
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door Certina »

@zefyr,
''huisregels'' op de FB van AH heb ik NIET verstoord nog enige vorm van lastig vallen met beschimpingen.
Laat dat duidelijk zijn!
Gebruikersavatar
TjerkB
Berichten: 2773
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 15:28

Re: Asbestzaak kerkelijk centrum De Bron, Nieuwegein

Bericht door TjerkB »

Certina schreef:@Tjerk,
Mijn bericht waar ik JCB (SVP) vroeg om dit niet te verwijderen heeft die alsnog verwijderd, daar heb ik geen moeite mee.
Maar dit bericht onder staat er nog op;
''Wilhelmus Van den Broek Inderdaad en de echte pechvogels zijn de vrijwillige helpers die hebben mee geholpen met het verwijderen van het asbest.Voor meer informatie zie deze link; viewtopic.php?f=111&t=161
Vind ik leuk · Beantwoorden · 18 uur''
@Certina

Of zoiets kan bij Facebook, weet ik niet, maar dan werd misschien mijn IP-adres geblokkeerd. Via een ander IP-adres zag ik inderdaad jouw bericht er nog bij staan.

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 658
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

John Clarence Berendsen (Assen) - facebook AH

Bericht door zefyr »

@TjerkB

Als beheerder van het facebookaccount Apostolische Heiligdommen heeft John Clarence Berendsen het volste recht bijdragen of reacties te verwijderen. Hij bepaalt zelf de gedragslijn, ongeacht de vraag of de huisregels wel of niet zijn bekend gemaakt. Dit is toch een heel basaal beginsel?! Het is te idioot voor woorden dat daarover een discussie moet worden gevoerd. Punt.

Vanuit inhoudelijk oogpunt vind ik z'n gedragslijn niet alleen (te) krampachtig, maar ook ambivalent. Temeer hij zeer polemische en populistische uitlatingen doet over allerlei politieke vraagstukken op z'n facebookaccount 'John Clarence Berendsen'. In het afgelopen etmaal trakteerde hij z'n 'epigonen' op de onderstaande tekst.

"Vrijdagavond 8 juli 2016, 22.15 uur.
Nieuwsuur
Minister van defensie op tv...
Nederland gaat militairen naar Litouwen sturen i.o.v. de NAVO
Want de Russen moeten weten dat wij als NAVO elkaar steunen...
Mevrouw Jeanine Hennis-Plasschaert had het meest ongeloofwaardige verhaal dat ik haar ooit heb horen vertellen.
Zó doorzichtig en nauwelijks 'im frage gestellt' door de presentator (laten we hem zo maar noemen want de naam journalist verdiend ie zéker niet!)
Wàt een ongelofelijk eng iets!
De Nederlanders en andere NAVO-inwoners moeten en zullen Rusland als vijand gaan zien. Ze douwen het ons gewoon door de strot:
"Putin is het kwaad en wij als Atlantisch Bondgenootschap hebben het beste met de wereld voor"...
Ik heb op dit moment geen enkel vertrouwen meer in onze regering noch in die engerds van de EU en Obama heeft het bij mij ook totaal verbruid.
Ik geloof dat ik zo langzamerhand rijp ben voor een revolutie op wereldschaal. Turkije is dit weekend ook bij de NAVO-top in Warchau wànt lid... En Erdogan is immers zo'n goeie vrind van het vrije westen?!
Maar voor Putin moeten we vrezen?
Zum Kotzen!!!
Iedereen die Nieuwsuur heeft gemist, kijk de herhaling of uitzending gemist en hoor met hoeveel gemak de minister van defensie ons de nieuwe (koude) oorlog inrommelt...
Welk een treurige vertoning!!!"

Tja, de mens is een vat vol tegenstrijdigheden...
Plaats reactie

Terug naar “Grootschalige illegale asbestsanering Nieuwegein”