Archiv Brockhagen: Das neuapostolische Verständnis von Apostolizität
Hier is de hele video te zien, let wel het bekijken ervan is voor eigen risico
@CertinaCertina schreef:All,
Ik ben eens gaan googlen naar Reinhard Kiefer en vond er een bericht waar hij zichzelf betitelde als Hofnar.
Lees verder hoe deze fantast zichzelf belachelijk maakt;http://vfb-cen01-nactoday.kundenfenster.de/de/a/196671

Zie -op het voormalige Forum van Bauke Moesker- ook het bericht op "Wo 05 Okt 2011, 16:54", in de thread "Langzaam krijgt de NAK-geschiedenis een gezicht!".BakEenEi schreef:(...)
Had men immers het volste begrip gehad voor alle zorgen over het opkomende ontij in "de gemeenschap" (!) welke in de achterliggende jaren door velen (!) zijn uitgesproken, dan was de Nieuw-Apostolische Kerk niet als het ware veranderd in een "vereniging van vrinden van de gestolde bezieling". Ikzelf wendde mij hieromtrent o.m. op 23 april 2005 tot mijn toenmalige districtsvoorganger maar de ernst van de zaak drong níet tot betrokkene door. Ook later niet; tot niemand (!), al heb ik achteraf nog tientallen malen (!) mijn uiterste best ervoor gedaan om diverse hoogst zorgelijke ontwikkelingen die óók míj verontrustten zo helder mogelijk uiteen te zetten. Ik liep tegen een muur aan die ik nadien wel heb getypeerd als "de ondoordringbare laag". Zie bijvoorbeeld het bericht door BakEenEi op "zo 31 okt 2010, 22:42" in de thread "Nieuw-apostolische bedrijfsvoering".
Sinds het aantreden van stamapostel Leber is de ondergang van de Nieuw-Apostolische Kerk in een stroomversnelling geraakt. Hij heeft zich rijk gerekend met mensen om zich heen als spindoctor Peter Johanning, "hofnar" Reinhard Kiefer...
(...)
Uit: Bericht -op het voormalige Forum van Bauke Moesker- op "vr 05 aug 2011, 14:11" in de thread "Tenzij... "
Zie aldaar tevens het bericht op "Di 29 Nov 2011, 15:01", in de thread "De koopman wint het van de dominee - houd de dief!"