John Berendsen: Twee apostolische kerkjes in het vooroorlogse Assen (Asser Historisch Tijdschrift, december 2020)

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zefyr
Berichten: 658
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 16:30

John Berendsen: Twee apostolische kerkjes in het vooroorlogse Assen (Asser Historisch Tijdschrift, december 2020)

Bericht door zefyr »

@allen,

Voor zover ik weet kruipen weinig (nieuw-)apostolischen in de pen teneinde een kerkhistorisch artikel te schrijven over het apostolische verleden en de apostolische sporen in hun woonplaats.

John Berendsen, geboren en getogen in Assen, lidmaat van de NAK Assen, ex-lid van het Apostolisch Genootschap Assen en bekend van z'n facebookpagina 'Apostolische Heiligdommen', heeft het artikel 'Twee apostolische kerkjes in het vooroorlogse Assen' geschreven dat onlangs is gepubliceerd in het Asser Historisch Tijdschrift (30ste jaargang, nr. 4, december 2020, p18-21. Dit artikel is rijk geïllustreerd en zeer interessant.

http://www.ahvassen.nl/asser-historisch-tijdschrift/
Certina
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 21:15

Re: John Berendsen: Twee apostolische kerkjes in het vooroorlogse Assen (Asser Historisch Tijdschrift, december 2020)

Bericht door Certina »

Nee toch heeft die zijn Facebook pagina voor de zoveelste keer gesloten, zonder opgave van reden, duikt die opeens alhier op met zijn verhaaltjes.
Deze persoon is de weg kwijt met zijn apostolisch verleden want als je op zijn Facebook pagina je mening schreef of commentaar gaf werd je verwijderd.
En hoe dom kan je zijn om een Facebook pagina de naam, Apostolische ''Heiligdommen'' te geven?
Als ik zijn domme verhaaltjes wel eens las dan dacht ik dat die zichzelf ''Heilig'' had verklaart.
Groet van huis tot huis;
Certina.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”