Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
willempower

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@all
Zo men mij gister vertelde mag offergeld alleen worden gebruikt voor het doel waarvoor men offerde .
Men is over gelden die men offert ook verantwoording schuldig aan de gever .
Door dat men het doorsluist naar een Bouwput B.V. en Doofpot B.V. is men volgens mij zeer strafbaar bezig .
Door geld door te sluizen zou men zich strafbaar maken aan het ontrekken van geld voor andere doelen dan geschonken .
De gevers zouden dus ook moeten vragen aan de ontvanger wat er mee gebeurd ,dit is strijdig met de cultuur van dictator Theo .Gaat toch niet vertellen dat hij er een leuk huisje van wou in Oostenrijk met wat smeergeld .
Juridisch is een bestuur van NAK dus verantwoordelijk maar kerkelijk is er maar een verantwoordelijk (Bruintje } want de rest moet alles doen wat hij zegt als hoogste echte sinterklaas de rest zijn maar hulp sinterklazen .
Ook de mensen die Theo later (te laat ) informeerde en erbij betrok in dit complot en er geen melding van maakte bij de instanties zijn net zo verantwoordelijk .
Daarboven staat nog lebertje die zou moeten toezien op wat de hoofd-Sinterklaas in Nederland doet en kerkelijk gezien de hoofdverantwoordelijke en zou uit hoofde van die functie de sinterklazen in Nederland kunnen en moeten ontslaan wegens wanbeheer .
Hij zwijgt ook in alle talen en schrijft wel alles in het grote boek voor 5 december .
Wie ik ook miste in de quote 500 zijn theo visje en klene

Ik maak er wat humor van maar is diep en diep triest dat dit allemaal mogelijk in een sekte en dat men dit laat gebeuren .
Jammer dat Ronnie mijn taalfouten niet kan verbeteren , maar ook hier geld gaat niet om de taal maar de gedachte erachter
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Jabob65

Bericht door Jabob65 »

@WP, het komt vooral omdat men echt zelf het idee heeft dan men heel erg bijzonder is.

Vergeet niet dat deze mensen ten eerste al denken dat ze uitverkoren van God zijn, ze zijn er van overtuigd dat God hen speciaal heeft gekozen om iets heel erg bijzonders te doen, en de mensen die dan apostel zijn geworden, denken helemaal dat ze zo'n beetje Jezus Christus zelf zijn, daar komt dan nog bij dat er van onderaf geen kritiek komt want zo is die kerk nu eenmaal georganiseerd, alle macht en invloed ligt bij de hogere ambten. En de lagere regionen zijn in alle opzichten afhankelijk van die hogere en bijzondere dienaren (je zou het woord voor deze misbaksels niet eens mogen gebruiken).

Dus het is een inteelt cultuur, zonder enige vorm van zelfreinigend vermogen, de mensen kunnen zichzelf ook absoluut niet meer relativeren, ik heb dan naar de dienst in Arnhem geluisterd en dan merk je dat ze zichzelf heel erg serieus nemen, ze zijn ook steeds ontroerd, in werkelijkheid betekent dit dat ze zo'n beetje klaarkomen op het altaar, ze vinden zichzelf echt helemaal geweldig.

Maar waarom zouden volwassen mannen de hele tijd zo huilerig moeten doen, bij andere kerken waar ik kom, zie ik dat nooit.

En dan dus 2.000.000 door het putje laten gaan, continu je ambtsgeheim schenden en ook nog eens niet de waarheid spreken.

Dezulken noemen zich dan plaatsvervangers in Jezus plaats en ook wel het zout der aarde.

Het is te bizar voor woorden.
willempower

Bericht door willempower »

@all
Om in aanmerking te komen voor aftrek giften moet men hieraan voldoen en ingeschreven staan als Anbi
Even googelen levert me dit op :

NIEUW APOSTOLISCHE KERK IN NEDERLAND AMERSFOORT lid sinds 01-01-2008 van de anbi Algemeen Nut Beogende Instelling .
Vanaf 2008 dient een goeddoelinstelling in het bezit te zijn van een ANBI beschikking waaruit blijkt dat die instelling voldoet aan de eisen van de Belastingdienst.

Eisen voor algemeen nut beogende instellingen (ANBI)

-Om als een ANBI aangewezen te kunnen worden, moeten het doel en de feitelijke werkzaamheden van de instelling voor 90% of meer een algemeen belang dienen
-Uit de regelgeving; zoals de statuten, regelement of beleidsplan van de instelling en de feitelijke werkzaamheid blijkt dat de instelling geen winstoogmerk heeft. Een instelling die incidenteel exploitatieoverschot(ten) behaalt en deze aanwendt ten bate van het algemeen nut heeft niet direct een winstoogmerk.

Dit even ter info en te lezing .Geeft me toch wat vraagtekens dan
http://www.anbi.nl/anbi-info/regels-anbi/
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
BakEenEi

Bericht door BakEenEi »

@all

Voor projectontwikkelingsactiviteiten, ook vanuit de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland, schijnt er bij de internationale kerkleiding een breed draagvlak te bestaan...

Zie onder andere: http://www.nac-mgemnowa.org/hrs_german/ ... eldung.php

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Emile

Bericht door Emile »

Een weg veraf of in de buurt,
er is altijd wel een flitspaal die gluurt.
Emile

Bericht door Emile »

Martin Graus is 2e kamerlid voor de P.V.V. en vindt dat zijn werken vergelijkbaar zijn met het veranderen in goud van wat hij aanraakt. Graus wil zelfs een verfilming van zijn carriere en het een en ander vatten in een stripverhaal. Koning Midas wenste ook dat alles wat hij aanraakte goud werd en bedienden moesten hem toen voeren omdat goud slecht verteerbaar is. De rijke dwaas en Midas doen aan elkaar denken en het is niet zo dat gezandten perse als bedelmonikken hoeven te leven,
maar voor de grote leiders is voorzichtigheid wel troef.
Een weg veraf of in de buurt,
er is altijd wel een flitspaal die gluurt.
Daniël

Bericht door Daniël »

Wegens omstandigheden te koop 27 kerk gebouwen compleet met altaar en kruis embleem,zo goed als nieuw slechts 1218 keer het ''amen'' gezongen; http://apostolischnews.blogspot.com/
Daniël

Bericht door Daniël »

NAK Immobilien GmbH
http://nakinews.blogspot.com/
ACE

Bericht door ACE »

@all

Deze quote staat in het rondschrijven mbt het goed rentmeesterschap:
Daardoor zullen de offergelden steeds meer beschikbaar komen voor zielzorg en missiearbeid.
Ammehoela. Wat en drogreden. TdB heeft stelselmatig ieder initiatief tot evangelisatie letterlijk de grond ingeboord. Zielzorg? Daar komt sinds zijn bewind al helemaal niets meer
van terecht. Dus een pertinente leugen!!!

Groeten, ACE
ACE

Bericht door ACE »

@Emile
Martin Graus is 2e kamerlid voor de P.V.V. en vindt dat zijn werken vergelijkbaar zijn met het veranderen in goud van wat hij aanraakt. Graus wil zelfs een verfilming van zijn carriere en het een en ander vatten in een stripverhaal. Koning Midas wenste ook dat alles wat hij aanraakte goud werd en bedienden moesten hem toen voeren omdat goud slecht verteerbaar is. De rijke dwaas en Midas doen aan elkaar denken en het is niet zo dat gezandten perse als bedelmonikken hoeven te leven,
maar voor de grote leiders is voorzichtigheid wel troef.

Is hier ook op z'n plaats "Menem, menem etc ...."?

Groet, ACE
Plaats reactie