@ACEACE schreef:@bee
Er staat in de Jaarrekening over 2008:
(...)
Dé jaarrekenning 2008 bestaat, denk ik, hier even niet want bij 10 extra verschijningsvormen van de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland volgens het Handelsregister moet de kerkleiding tegenwoordig jaarlijks wel 11 jaarrekeningen laten samenstellen.
Mij gaat het in de eerste plaats om de jaarrekening van het kerkgenootschap zelf. De problemen die naar buiten zijn gekomen door de leegstand in Arnhem, terwijl het daarbij gaat om projectontwikkeling op initiatief van de kerkleiding, zijn m.i. van dien aard en dermate urgent, dat het schrijven "Santpoort, 21 februari 2010" welhaast kan worden gezien als het spreekwoordelijke brevet van onvermogen dat de afzenders ervan aan zichzelf ermee uitdelen. Men suggereert nota bene dat Districtsvoorgangers de plicht die zij hebben, namelijk om naar beste weten en kunnen zich te kwijten van hun taken zoals de statuten die aan de Districtsvoorgangers opleggen, in de onderhavige kwestie wel even zouden mogen verzaken! Wat mij betreft is hiermee het bewijs van onbehoorlijk bestuur overtuigend genoeg geleverd...
groet,
BakEenEi