bernard schreef:Maar Bauke wat doe je dan nou?
Daniël spreekt over de grootste aartsleugenaar deze tijden, en je verwijderd dat omdat zoiets niet correct is volgens de forumregels.
Wat ik zo vreemd vind, is dat jij zelf deze uitdrukking ook gebruikt.
Zie citaat 19 januari 2009.
(...)
@bernardDaniël schreef:[moderator: tekstdeel verwijderd - zie forumregels]
Wanneer gaat Tosca zijn eigen beledigende woorden uit dit forum verwijderen?
Ik heb er al verschillende gevonden zie bericht van 21 jan 2009 ;
(...)
@Daniël
Het toepassen van censuur is altijd discutabel, vind ik, want: waar begint het en waar zal het einde zijn? Alleen, als in forumdiscussies de tegenstellingen die er zijn (!) zó scherp worden aangezet dat a) ze aan de feiten niets meer toevoegen, b) de drempel om óók iets te zeggen voor nieuwe deelnemers door "het machtsverheffen in krachtig taalgebruik" hoger en hoger wordt, of c) het respect voor verre of nabije naasten minder wordt dan nul terwijl nul natuurlijk óók al niks is; dan kan ik mij tóch wel indenken dat een enkele keer de forumregels om de hoek komen kijken. Ikzelf heb er altijd moeite mee gehad als forumdiscussies, die écht ergens over gingen, als het ware inzakten wanneer de inhoud van berichten soms ronduit onaangenaam werd doordat er met stoten onder de gordel té veel "op de man" werd gespeeld. Nu wij de laatste tijd over diverse zaken hier levendig met elkaar aan de praat zijn geraakt, stel ik voor om de communicatie "welluidend" te houden! Dan kan op dit overigens unieke forum over het apostolische werk in Nederland er in de volle breedte van dat onderwerp spontaan van gedachten worden gewisseld over alle thema's die zich aandienen. Ik denk dat voortschrijdend inzicht (!) bij de "moderator" nu stilaan parten heeft gespeeld...
Groet,
BakEenEi