Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Gesloten
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Redactie »

Redactie schreef:Afbeelding Afbeelding Afbeelding


@all

In aansluiting aan ons bericht van "10 dec 2011, 18:58" kunnen wij thans meedelen dat er bij de rechtbank Utrecht op dinsdag 21 februari 2012 allereerst op verzoek van het bestuur van de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland om 09.00 uur een kort geding zal dienen. Het betreft een nieuw conflict tussen de kerkleiding en broeder Ronald Rohn. Wij proberen nog te achterhalen welke problematiek hieraan ten grondslag ligt.

Het WebTeam


Bron: Bericht door Redactie op "do 12 jan 2012, 19:10"
@all

Wat voor een spoedeisende zaak het opeens zou rechtvaardigen dat deze op 21 februari aanstaande versneld wordt behandeld, voorafgaande dus aan de op die dag bij de rechtbank Utrecht reeds geplande "marathonzitting", terwijl districtsapostel Brinkmann op 3 november jongstleden nog schriftelijk uiteenzette "dat er geen nieuwe beschuldigingen zijn aan het adres van broeder Rohn" (zie onder)...
BakEenEi schreef:(...)
  • 3 november 2011


    Beste broeder ,


    (...)
    Op uw schrijven kan ik u meedelen dat er geen nieuwe beschuldigingen zijn aan het adres van broeder Rohn. Wij hebben een onafhankelijk onderzoek gelast naar de gebeurtenissen. Dit is afgerond en, zoals u weet, hebben de uitkomsten ervan geleid tot de strafaangifte tegen broeder Rohn. Nu is alles in handen van de rechter.

    (...)
    Met vriendelijke groet,
    Armin Brinkmann
(...)


Uit: Bericht door BakEenEi op "wo 09 nov 2011, 22:49" in de thread "Geloofwaardigheid van de nieuw-apostolische kerkleiding".
... wil ons maar niet duidelijk worden. Toch moet er recentelijk iets zijn voorgevallen wat betrokkene zodanig wordt aangerekend, dat het kerkbestuur én haar raadslieden inmiddels van oordeel zijn dat de rechtbank Utrecht, anders dan het gezamenlijk was overeengekomen tijdens de regiezitting van 9 september 2011, thans pertinent éérst, ook al wordt er dan hooguit een voorlopige voorziening afgedwongen, zich dient uit te spreken over een voor derden vooralsnog mysterieuze aangelegenheid welke géén uitstel zou kunnen dulden!

Wij geven ons niet over aan de geruchten die er desondanks rondgaan. Ook zullen wij het niet wagen "de heren R.D. Vis, P. Klene, N. Klene, Th. J. de Bruijn en Kamminga" hieromtrent te raadplegen! Wel valt het ons op dat districtsapostel Brinkmann de laatste tijd zijn best doet om anderen te laten denken dat het hier enkel een wat uit de hand gelopen arbeidsconflict betreft dat van buitenaf steeds maar weer wordt aangedikt.

Snel genoeg is het al de 21e februari. Wij hebben in de tussentijd wel wat anders te doen!

Zie in deze thread voorts het redactionele bericht op "vr 19 aug 2011, 12:11".

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Redactie »

Wil schreef:Redactie,
Is er inmiddels al nieuws omtrent het bewuste kort geding van de heer De Lange tegen u?
@Wil

Dat is tot nu toe bij een dreigement gebleven.

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Redactie »

@all

Nog even een onjuistheid de wereld uit helpen...
BakEenEi schreef:(...)
  • 3 november 2011


    Beste broeder ,


    (...)
    Op uw schrijven kan ik u meedelen dat er geen nieuwe beschuldigingen zijn aan het adres van broeder Rohn. Wij hebben een onafhankelijk onderzoek gelast naar de gebeurtenissen. Dit is afgerond en, zoals u weet, hebben de uitkomsten ervan geleid tot de strafaangifte tegen broeder Rohn. Nu is alles in handen van de rechter.

    (...)
    Met vriendelijke groet,
    Armin Brinkmann
(...)


Uit: Bericht door BakEenEi op "wo 09 nov 2011, 22:49" in de thread "Geloofwaardigheid van de nieuw-apostolische kerkleiding".
Wat districtsapostel Brinkmann in het bewuste schrijven suggereert, namelijk dat er een strafaangifte zou hebben plaatsgehad tegen broeder Ronald Rohn en dat de behandeling ervan inmiddels voorligt bij "de rechter", klopt van geen kant! Een strafaangifte is pas een strafaangifte indien deze als zodanig door het Openbaar Ministerie is gekwalificeerd. Wij houden het voorlopig maar op een flutaangifte. Meer is het niet.

Zie in deze thread voorts het redactionele bericht op "vr 26 aug 2011, 13:42".

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Wil
Berichten: 45
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 21:10

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Wil »

Brinkmann heeft het woord Strafanzeige verwisseld met het woord strafaangifte zie link;
http://th-h.de/infos/jura/strafanzeige-strafantrag.php
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Redactie »

Wil schreef:Brinkmann heeft het woord Strafanzeige verwisseld met het woord strafaangifte zie link;
http://th-h.de/infos/jura/strafanzeige-strafantrag.php
@Wil

Dank voor de toepasselijke opmerking! Via de opgegeven link komen wij inderdaad uit bij de huidige stand van zaken: "Mit einer Strafanzeige wird den Strafverfolgungsbehörden, namentlich der Staatsanwaltschaft, ein - möglicherweise - strafrechtlich relevanter Tatbestand 'angezeigt', also bekanntgemacht." Met de bewuste strafaangifte in maart 2011 is het dus alleen nog maar zo gesteld, dat deze destijds werd ingediend.

Excuus voor de onduidelijkheid van onze kant!

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Wil
Berichten: 45
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 21:10

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Wil »

Geen dank excuus was niet nodig.
Brinkmann staat bekend als een zakenman zo hard als (...)
Zijn mails aan uw adres lijken oh zo Apostolisch maar dat is allemaal maar schijn.
Vanuit mijn koker, wees waakzaam met bewoordingen alhier en raadpleeg daaromtrent de forum's voor webmasters en forum beheerders, kost niks maar kan veel betekenen.
Ook hier wel eens de onderste weg te gaan brengt vruchten op.
Mooi weekend.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door willempower »

@all
In mijn ogen is Armin ook een zware witteboorden zwarte pak crimineel en als die de kans krijgt zal die het niet nalaten dit forum de nek om draaien want tegenspraak word niet geduld .
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hij zou er ook nog wel een draai aan geven van ik doe alles goed en in naam van Leber .
Normaal gedrag bij de nakkers trappen en schoppen tegen elke tegenspreker .
Als ik hem de hand zou moeten geven zou ik achteraf mijn vingers natellen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tja, WP dit gaat echt een tikje te ver, het 'bijt'
Het moet in andere bewoordingen. Ga anders even bij Armin in de leer...
Ik hou niet van censuur maar nu ging je in al je enthousiasme net even te ver.
Met vriendelijke groet, en een goede zondag voor allen.

Bauke
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Wil
Berichten: 45
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 21:10

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Wil »

Geachte forum beheerder/redactie,
Bovenstaand bericht is dermate beledigend en grievend, mijn verzoek om dit onmiddellijk te verwijderen.
Gnosis
Berichten: 52
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 22:29

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door Gnosis »

Volledig met Wil eens,

Mijn idee van WP is dicht bij de waarheid!
Als jullie dit niet verwijderen lijkt het mij goed dat jullie mij maar verwijderen.

Een gefrustreerde WP, Bedankt ik stop er mee. Dit zegt veel over WP

gr. HH Gnosis
Gebruikersavatar
hiawhata
Berichten: 47
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 18:38

Re: Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!

Bericht door hiawhata »

@gnosis
Mijn idee van WP is dicht bij de waarheid!
Ik weet dat het hard is maar Armin schrikt nergens voor terug .
Lees daar het forum maar eens voor terug .
Misschien kan wp het ook met vriendelijke woorden net zo schrijven als Armin maar het resultaat is gelijk .

Mvg

Hia
De drie-eenheid binnen de N.A.K. G G G Geld Geld Geld
Gesloten