NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICHT

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Plaats reactie
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICH

Bericht door Redactie »

@all

Als de berichtgeving bij NAKtuell klopt, zouden er in Duitsland nu dus strafaangiften zijn ingediend tegen zowel stamapostel Leber als tegen districtsapostel Brinkmann - wegens plichtsverzuim. Dat is precies wat van het begin af aan ook ons punt steeds is geweest in de kwestie Eimersstaete, met name in relatie tot de gezamenlijke districtsvoorgangers.

Het WebTeam/TjerkB
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICHT

Bericht door Noise »

De eventuele strafaangiften tegen deze maffiabazen van de bovenste plank zou een stap in de juiste richting zijn in ons buurland..
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICHT

Bericht door Lmg »

@ All,

Als er daadwerkelijk een strafaangifte komt tegen Leber en Brinkmann, dan is dat
de enige juiste aanpak.
Deze heren hebben nog steeds de indruk dat ze zich nooit hoeven te verantwoorden.
Hopelijk komt door deze aangifte nog veel meer onder het tapijt vandaan.

Groet Lmg
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICHT

Bericht door Redactie »

Lmg schreef:@ All,

Als er daadwerkelijk een strafaangifte komt tegen Leber en Brinkmann, dan is dat
de enige juiste aanpak.
Deze heren hebben nog steeds de indruk dat ze zich nooit hoeven te verantwoorden.
Hopelijk komt door deze aangifte nog veel meer onder het tapijt vandaan.

Groet Lmg
@Lmg

Vanmiddag vernam ik dat er ook in Nederland een strafaangifte in voorbereiding is, mede vanwege onbehoorlijk bestuur op alle niveaus in de organisatie...

Het WebTeam/TjerkB
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICHT

Bericht door Lmg »

@ All,

Vanavond kreeg ik een telefoontje van een Duitse vriend die mij vertelde over een strafaangifte
tegen Leber en Brinkmann.
De strafaangifte is deze vriend vanmiddag volledig voorgelezen door de persoon die het proces heeft opgestart.
Het gaat dus de goede kant op.

Groet Lmg
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICHT

Bericht door ACE »

@all
§ 266
Untreue.

(1) Wer die ihm durch Gesetz, behördlichen Auftrag oder Rechtsgeschäft eingeräumte Befugnis, über fremdes Vermögen zu verfügen oder einen anderen zu verpflichten, mißbraucht oder die ihm kraft Gesetzes, behördlichen Auftrags, Rechtsgeschäfts oder eines Treueverhältnisses obliegende Pflicht, fremde Vermögensinteressen wahrzunehmen, verletzt und dadurch dem, dessen Vermögensinteressen er zu betreuen hat, Nachteil zufügt, wird mit Freiheitsstrafe bis zu fünf Jahren oder mit Geldstrafe bestraft.
Das niet gering! Nog afgezien van de reputatieschade. Het moet uiteraard wel eerst bewezen worden.

Groet,
ACE
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICH

Bericht door Redactie »

@all

Het wordt steeds "fraaier" met dit hele duistere zaakje. Volgens Glaubenskultur-Magazine* schijnt het nu namelijk zo te zijn dat de districtsoudste Frank Zisowski (NAK Nordrhein-Westfalen/district Gelsenkirchen), die onlangs** hals over kop "von seinem Amtsauftrag beurlaubt worden ist" toen diens naam voluit in de Engelse kranten verscheen, voor de totstandkoming van de geflopte geldtransactie mogelijk een provisie heeft opgestreken van € 250.000 (dit is 2,5% van de onderhavige desinvestering van 10 miljoen euro). De vroegere administrateur van de kerk, Eberhardt Dodt, thans "Verwaltungsleiter", sprak eerder van een bedrag € 250 waarvan hij wist dat dit door de oplichters aan Frank Zisowski "for some reason" was uitbetaald.

Het was al zo raar dat districtsapostel Brinkmann aanvankelijk gedurig sprak van "een externe adviseur", aan wiens informatie hij (!) eind december 2007 veel waarde had gehecht teneinde bij de herinvestering van vermogensopbrengsten, zoals hij vond dat ieder het vooral moest begrijpen, niet over één nacht ijs te gaan. Het betrof immers een kapitaal: 10 miljoen euro. Maar die externe adviseur bleek -pas toen diens naam in de kranten stond- opeens niemand minder te zijn dan de interne (!) districtsoudste Frank Zisowski. Het valt dus zelfs niet uit te sluiten dat betrokkene hier een dubbelrol heeft gespeeld! Verder meldt Glaubenskultur-Magazine dat Frank Zisowksi een dubieuze rol heeft vervuld bij malversaties door apostel Dewan Chowdhury (NAK Nordrhein-Westfalen), aan wie recentelijk om onduidelijke redenen "ambtsrust" werd verleend.

Districtsapostel Armin Brinkmann, als bestuursvoorzitter van zowel de Nieuw-Apostolische Kerk in Nordrhein-Westfalen als die in Nederland vinden wij u totaal ongeschikt. En dan drukken wij ons eufemistisch uit.

Het WebTeam/TjerkB


* Zie het Premium-Artikel d.d. 21-03-2012 bij Glaubenskultur-Magazine onder de titel "Rolle des Gelsenkirchner Bezirksvorstehers weiter unklar".
** Zie het redactionele bericht van "Vr 24 Feb 2012, 19:15".
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICH

Bericht door willempower »

@redactie

Van dit soort bedragen kan je een leuk huisje kopen in oostenrijk kopen , en ik mag van de heren diderot criticus niet zeggen ze vullen hun zakken zelf wel heel goed ??

Oproep aan alle goedgelovige offeraars ,blijf vooral offerren aan Onze Lieve Heer Brinkman ,kan hij onze districhtoudste in Emmen ook rijkelijk voorzien van een leuk vakantie huisje .

En kan die als het moet ook nog een computer crimineel betalen om een domeinnnaam te stelen .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICH

Bericht door Redactie »

@all

In dit verband wijzen wij nog op het abonnee-artikel van 19 maart jl. bij RELIGIONSREPORT onder de titel "Keine Strafbarkeit kirchlicher Amtsträger". Hierin komt o.a. naar voren dat er sprake van zou zijn dat aan districtsapostel Armin Brinkmann een rendement van 20% in het vooruitzicht was gesteld op de in december 2007 geïnvesteerde 10 miljoen euro. Verder zou al dit geld naar verluidt in contanten (!) per auto naar Engeland zijn vervoerd en bij drie afzonderlijke gelegenheden daar (aan de oplichters) zijn afgegeven...

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: NAK Nordrhein-Westfalen voor minstens € 10 mln OPGELICH

Bericht door ACE »

@redactie

Hoe zat het met die bankgarantie die Brinkmann wilde afgeven ten faveure van R.Rohn a raison van € 7 miljoen?
Dan konden de beslagen worden opgeheven van de privé woningen van de heren van de Raad van Toezicht.
Das ook een lekker bedrag als risico voor de NAK. Alleen al de provisie voor de bank is aanzienlijk.
Lucas 19: 20 De derde zei: Majesteit, hier is uw zilverstuk; ik heb het veilig weggestopt in een doek. 21 Want ik was bang voor u, omdat u een streng man bent. U neemt wat u niet hebt uitgezet, u maait wat u niet hebt gezaaid. 22 De koning antwoordde hem: Jij bent een slecht dienaar, je veroordeelt jezelf met je eigen woorden. Je wist, dat ik een streng man ben, dat ik neem wat ik niet heb uitgezet, dat ik maai wat ik niet heb gezaaid? 23 Waarom heb je mijn geld dan niet naar de bank gebracht? Dan had ik bij mijn terugkomst het er met rente af kunnen halen! En hij beval zijn mannen: 24 Neem hem zijn zilverstuk af, en geef het de man die er tien heeft. 25 Majesteit, zeiden ze, die heeft er toch al tien! De koning zei: 26 Ik zeg jullie: aan wie heeft, zal gegeven worden en wie niet heeft, hem zal worden afgenomen zelfs wat hij heeft!
Zou Brinkmann gespeculeerd hebben om de man van 10+1 te worden? Of heeft hij zijn hand overspeeld?

Groet,
ACE
Plaats reactie